۳ نکته کاربردی مدیریت تیم کاری
۱- افراد را ارزیابی کنید
اطلاعات مفیدی در مورد قوت و ضعف اعضای تیم بدست آورید. با ساخت تیمها با افرادی که هر کدام بخشی از توانمندیهای مورد نیاز برای راهاندازی کسبوکار مدنظر را دارند، میتوان به نتایج بزرگی دست یافت.
۲- متفاوت فکر کردن را تشویق کنید
دومین جنبه، تشویق تفکر متفاوت است. ما میدانیم که افراد اطلاعات را به روشهای متفاوتی پردازش میکنند. برخی افراد، برونگراتر از دیگران هستند. برخی افراد دارای شیوه تفکر درونگرایی بیشتری هستند. این افراد مدت زمان بیشتری برای تفکر و ارائه نظر نیاز دارند. هر دو آنها مفید و لازم هستند.
۳-موفقیت را اندازهگیری کنید
سومین توصیه برای آماده کردن تیمهای کاری موفق آن است که به اعضاء اجازه دهیم سیستم اندازهگیری خاصی ایجاد نمایند که معتقدند مناسبترین راه اندازهگیری موفقیت است. رهبران زیرک میدانند که ایجاد اهداف قابل اندازهگیری، جزء ضروری برای پیشرفت موفق شرکت است.