چهار نوع هوش مهم: ضریب هوشی (IQ)؛ ضریب عاطفی (EQ)، ضریب اجتماعی (SQ)، ضریب سختی (AQ)

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست که خیلی ها در آن فعالیت می کنند. منظور از خیلی ها همه قشر از افراد جامعه را در بر می گیرد.

آیا واقعا میتوان از اینستاگرام کسب درآمد داشت؟ چقدر میتوان از اینستاگرام کسب درآمد کرد؟ این ها سوالاتی هستند که همه افرادی که تصمیم به انتخاب یک شغل با سرمایه پایین دارند میپرسند. میدانیم که امروزه بلاگری در اینستاگرام جز پردرآمدترین مشاغل میباشد و هیچ سرمایه ای به جز یک ذهن خلاق نیاز ندارد در ادامه در مورد راههای کسب درآمد از اینستاگرام و میزان درآمد بیشتر توضیح خواهیم داد.

با چه روش هایی می توان از اینستاگرام درآمد کسب کرد؟

این که چطوری از اینستاگرام پول دربیاورید به خلاقیت و ایده های خودتان بستگی دارد. ولی این جا چند روش به شما معرفی می کنم که اکثر افراد از این روش ها استفاده می کنند. البته همه این روش ها خودشان به خلاقیت و ایده های متفاوت نیاز دارند. حالا این روش ها چه روش هایی هستند؟

فروش کالا یا خدمات

برای فروختن مستقیم یک محصول یا خدمات، اینستاگرام یکی از بهترین ابزارها برای بازاریابی است. البته فروش محصول هم دو روش دارد. یا محصول را در پیجتان می گذارید و از طریق دایرکت و تماس سفارش می گیرید. یا این که فالوورها را از طریق اینستاگرام به صفحه فروش محصول در سایت یا فروشگاه دعوت می کنید.

پیشنهاد می کنم حتما لینک سایت یا شماره تماس را در بیو بگذارید.

تبلیغات برای پیج ها و برندهای دیگر

پردرآمدترین روش کسب درآمد از اینستاگرام تبلیغات است! برندهای زیادی هستند که کارشان را در اینستاگرام شروع کرده اند. مثلا محصولات، خدمات، جشنواره ها و مسابقات خود را از صفحات پرمخاطب به کاربران معرفی کنند. صفحاتی که تعداد فالوورها و تعامل کاربران در آن زیاد است. اینفلوئنسرها یا افراد تاثیرگذار، معمولاً با تعداد زیادی فالوور، از تبلیغات درآمد خوبی دارند. البته برای این که درآمد بالا از تبلیغات، باید تعداد فالوورهای واقعی تان را بالا ببرید. پس پیشنهاد می کنم حتما مقاله افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را بخوانید. البته تبلیغات در اینستاگرام روش های مختلفی دارد که چند مورد را این جا معرفی می کنیم:

برندسازی در اینستاگرام

شرکت های تازه کار زیادی وجود دارند که برای برندسازی هزینه می کنند! یکی از روش های برندسازی برای بیزینس ها استفاده از پیج های پرمخاطب است. اگر پیجی با تعداد فالوور بالا دارید می توانید برای کسب و کارها برندسازی کنید. یعنی در پست ها و استوری هایتان آن ها را معرفی کنید.

اشتراک گذاری لینک سایت های مختلف

یکی از روش های پرطرفدار، اشتراک گذاری لینک سایت ها در پیجتان است! حتما سایت های پیش بینی فوتبال را دیدید که پیج های زیادی آن ها را تبلیغ می کنند. جالب است بدانید پیج ها بابت قرار دادن لینک این سایت ها، درآمدهای بسیار بالایی دارند.

کسب درآمد از طریق تبلیغات در استوری

اگر استوری های صفحه شما بازدید خوبی می گیرد، باید بگویم که یک صفحه با پتانسیل درآمد بالا دارید! استوری اینستاگرام، بیشترین بازدهی را برای نمایش تبلیغات از طریق فالوورهایتان دارد. برای تبلیغ کردن در استوری، محصولات یا برند یک کسب وکار را معرفی کنید و بابت هر معرفی، چندین میلیون تومان درآمد کسب کنید.

ترفند های توسعه کسب درآمد اینستاگرامی

اینستاگرام
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

اگر واقعا به دنبال توسعه دادن کسب درآمد اینستاگرامی خودتون هستید، پیشنهادات ما این موارد می باشد

  • موضوع و هدف خود را کاملا و دقیق مشخص کنید
  • فقط راجب موضوع خود فعالیت کنید
  • چالش برگذار کنید، فالوور ها را غافل گیر کنید
  • زیادی تبلیغ نزارید و اول به فکر رضایت دنبال کننده باشید
  • یک اسم خوب و عالی برای برند یا پیج خودتون انتخاب کنید
  • پیج خودتون رو توی شبکه های مجازی دیگه بسازید و تبلیغ کنید (مثل تلگرام و یوتیوب)
  • حتما برای پیج و موضوع خودتون یک سایت تشکیل بدهید (اصولش رو خوب یادبگیرید)
  • حرفه ای و خلاق باشید، فقط کار های دیگران را تکرار نکیند
  • زیر پست هایتان هشتگ مناسب قرار بدید و روی عکس هایتان واترمارکت(اسم برند) را قرار دهید
  • با کانال هایی دیگران تبادل تبلیغات انجام دهید
  • از استوری و لایو اینستاگرام حتما و حتما استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *