پرسشنامه کیفیت خدمات هتل پرنتایس و همکارانش (2022) همراه با نسخه انگلیسی– برای اولین بار در ایران
ارائه خدمات با کیفیت یکی از موثرترین ابتکارات مورد استفاده برای مشتریان و ایجاد وفاداری ، حفظ مشتری می باشد.
بسیاری از پژوهشگران مطالعات شواهد تجربی از رابطه زنجیره ای بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و وفاداری ارائه کرده اند (به عنوان مثال، پرنتیس2019، ویلیامز و همکاران 2020، وانگر وهمکاران،2020).
با این حال،کیفیت خدمات لزوماً به طور مستقیم با رضایت مشتری مرتبط نیست، زیرا سطح کیفیت کلی خدمات مورد انتظار است مگر اینکه برخی از عناصر خدمات (محسوس یا ناملموس) از انتظارات مشتری فراتر می رود و به تجربیات به یاد ماندنی منتقل می شوند (پرنتیس،2019[1]).
پرنتایس و همکارانش (2022) این پرسشنامه را طراحی و اعتبار سنجی کرده اند.
این پرسشنامه دارای 18 گویه است.
این پرسشنامه 3 بعد خدمات سالمندان، خدمات کارکنان و خدمات هتل را می سنجد.
این پرسشنامه با کمی تغییرات در نام سازمان(شرکت و …) برای سازمان های دیگر هم قابل استفاده می باشد.
این مقیاس در خارج از کشور اعتبار سنجی شده است.
این مقیاس برای اولین بار توسط عزیزی مقدم (1401) ترجمه شده و در سایت روا 20 https://rava20.ir/ ارائه شده است.
به همراه 1مقاله رایگان
[1] Prentice
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.
نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos
تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower
روش های تماس:
Mobile : 09143444846 واتساپ – تلگرام
Telegram: @abazizi
- E-mail: abazizi1392@gmail.com
وبلاگ ما
برای تحلیل داده های آماری با کیفیت بالا و قیمت مناسب همین جا کلیک کن.