پرسشنامه استاندارد

پرسشنامه وفاداری مشتری پرنتایس و همکارانش (2022)  همراه با نسخه انگلیسی– برای اولین بار در ایران

پرسشنامه وفاداری مشتری پرنتایس و همکارانش (2022)  همراه با نسخه انگلیسی- برای اولین بار در ایران

دغدغه امروز بازاریان خلق مشتریان رضایتمند و حتی دلشاد با بالاترین میزان وفاداری است که این مستلزم درگیری مشتری در زنجیره ارزش و در تمامی فرایندها و فعالیت‌ها و تصمیمات سازمان است.

 در این مسیر ابزارهایی از قبیل مدیریت رابطه با مشتری، مدیریت رابطه با پرسنل سازمان و مدیریت رابطه با کانال‌های توزیع به کار گرفته می‌شوند تا بازخور مستمر از تمامی ارائه ارزش به مشتری دریافت شده و مزیت رقابتی پایدار و ممتازی برای سازمان رقم خورد (مسکارنهس[1]، 2014).

پرنتایس و همکارانش (2022)  این پرسشنامه را طراحی و اعتبار سنجی کرده اند.

این پرسشنامه دارای 3 گویه و تک بعدی است.

این  مقیاس در خارج از کشور اعتبار سنجی شده است.

این مقیاس برای اولین بار در ایران توسط عزیزی مقدم (1401) ترجمه شده و در سایت روا 20  https://rava20.ir/ ارائه شده است.

به همراه 1مقاله رایگان

[purchase_link id=”29942″ text=”خرید” style=”button” color=”blue”]

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

وبلاگ ما

برای تحلیل داده های آماری با کیفیت بالا و قیمت مناسب همین جا  کلیک کن.

 


[1] Mascarenhas

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *