پرسشنامه وفاداری مشتری پرنتایس و همکارانش (2022) همراه با نسخه انگلیسی- برای اولین بار در ایران
دغدغه امروز بازاریان خلق مشتریان رضایتمند و حتی دلشاد با بالاترین میزان وفاداری است که این مستلزم درگیری مشتری در زنجیره ارزش و در تمامی فرایندها و فعالیتها و تصمیمات سازمان است.
در این مسیر ابزارهایی از قبیل مدیریت رابطه با مشتری، مدیریت رابطه با پرسنل سازمان و مدیریت رابطه با کانالهای توزیع به کار گرفته میشوند تا بازخور مستمر از تمامی ارائه ارزش به مشتری دریافت شده و مزیت رقابتی پایدار و ممتازی برای سازمان رقم خورد (مسکارنهس[1]، 2014).
پرنتایس و همکارانش (2022) این پرسشنامه را طراحی و اعتبار سنجی کرده اند.
این پرسشنامه دارای 3 گویه و تک بعدی است.
این مقیاس در خارج از کشور اعتبار سنجی شده است.
این مقیاس برای اولین بار در ایران توسط عزیزی مقدم (1401) ترجمه شده و در سایت روا 20 https://rava20.ir/ ارائه شده است.
به همراه 1مقاله رایگان
[purchase_link id=”29942″ text=”خرید” style=”button” color=”blue”]
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.
نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos
تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower
روش های تماس:
Mobile : 09143444846 واتساپ – تلگرام
Telegram: @abazizi
- E-mail: abazizi1392@gmail.com
وبلاگ ما
برای تحلیل داده های آماری با کیفیت بالا و قیمت مناسب همین جا کلیک کن.
[1] Mascarenhas