پرسشنامه استاندارد

پرسشنامه نگرش به رفتارهای بزهکارانه

پرسشنامه نگرش به رفتارهای بزهکارانه

یکی از مسائل ناراحت کننده جوامع امروزی که توجه بسیاری از محققان را به خود جلب نموده، موضوع نوجوانان و جوانان بزهکار است. بزهکاری[1] به اعمالی گفته می شود که بر خلاف قوانین، مقررات و هنجارهای اجتماعی از سوی جوانان زیر 18 سال صورت م یگیرد. اعمالی مثل غیبت از مدرسه، دروغگویی های مکرر، فرار از خانه، ولگردی، گدایی، ایجاد حریق، تخریب، رانندگی بدون گواهینامه، سرقت، حمل مواد مخدر، زیر پا گذاشتن حقوق دیگران، انحرافات جنسی و … در زمره اعمال بزهکارانه رایج در بین جوانان است. مجرمان نوجوان چالشهای متنوعی را تجربه میکنند، مثل سوء مصرف مواد، ناتوانیهای یادگیری و یا مشکلات روانی، خشونت خانواده، قربانی شدن و عضویت در گروهها و دستههای جنایتگران( خان محمدی مجندهی، 1399).  

این پرسشنامه با هدف سنجش نگرش مثبت و منفی به رفتارهای بزهکارانه توسط وحید فضلی در سال  1389برای نوجوانان  15الی  18سال تهیه شده است، که  28ماده دارد و بر اساس لیکرت  4 درجه ای  نمره گذاری می شود .

همراه  8  مقاله رایگان

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile : 09102194672

Telegram: @abazizi

  • E-mail: abazizi1392@gmail.com

[1] – Delinquency

 هودی و سویشرت
فروشگاه هودی و سویشرت
پرسشنامه استاندارد

 تحلیل آماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *