پرسشنامه مدیریت دانش (رحیمی و همکاران، 20011)
جوامع بشری از دوره غارنشینی تاکنون دایم دستخوش تغییر و تحولات متعددی بودهاند، که منجر به افزایش دانش آنها گردیده است.
در عصر حاضر، که به عصر ارتباطات و دانش موسوم است، مزیت اصلی در سرمایه دانشی نهفته است.
دانش در دنیای پیشرفته امروز، به سرعت در حال تبدیل شدن به مزیت رقابتی اصلی سازمانها میباشد.
دانش میتواند فرصت مناسبی برای سازمانی باشد که به خوبی آن را شناخته و مدیریت میکند و در عین حال، تهدیدی جدی برای سازمانی قلمداد شود که تحولات محیط را نمیشناسد و یا نمیخواهد بشناسد.
بدون تردید، دانشْ سنگبنای نوآوری است و مدیریت صحیح بر منابع دانش، با خود، موهبت نوآوری را به ارمغان میآورد. به گفته لمون و دیگران، «نوآوری مؤثری که موجب میشود تا یک سازمان در شرایط محیطی نامطمئن، رقابتی باقی بماند، اقتضا دارد تا سازمان نسبت به ایجاد، اخذ، بهرهگیری، اشتراکگذاری و کاربرد دانش و نخبگی اهتمام ورزد.
پرسشنامه مدیریت دانش توسط(رحیمی و همکاران، 20011) طراحی شده و دارای 26 عبارت است که 4 بعد بیرونی سازی (Externalization)، ترکیب (Combination)، درونی سازی (internalization)و اجتماعی سازی (socialization) را مورد سنجش قرار می دهد.
به همراه 2 مقاله پایه رایگان
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.
نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos
تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower
روش های تماس:
Mobile : 09102194672
Telegram: @abazizi
- E-mail: abazizi1392@gmail.com