پرسشنامه استاندارد

پرسشنامه سلامت اجتماعی کییز (2004)

پرسشنامه سلامت اجتماعی کییز (2004)

امروزه سلامت، یکی از موضوع های بسیار مهمی است که اندیشمندان بسیاری از کشور ها به آن می پردازند. اين موضوع  بنيادي ترين امري است كه حيات انسان بت آن استوار است و در تاريخ زندگي بشر همواره مطرح بوده است. .سلامت اجتماعي به نوعي بهداشت رواني و اجتماعي گفته مي شود كه در صورت تحقق آن، شهروندان دارا ي انگيزه و  روحيه شادند و در نهايت، جامعه شاداب و سلامت خواهد بود. گلداسميت شاخص هاي سلامت اجمتاعي را يکي از اساسي ترين شاخص هاي سلامت هر كشوري معرفي مي كند و سلامت اجتماعي را «ارزيابي رفتارهاي معني دار مثبت و منفي  فرد در ارتباط با ديگران »تعريف مي نمايد(لارستون، 1993).

سلامت اجتماعی در کنار سلامت جسمی و روانی یکی از ارکان تشکیل‌دهنده سلامت و بیانگر ارزیابی فرد از زندگی اجتماعی است.

پرسشنامه سلامت اجتماعی توسط کییز در بنیاد علمی مک آرتور ایالات متحده آمریاا به سال  2004ساخته شده است و در چندین دوره مطالعاتی روایی و پایایی آن مورد تایید واقع شده است.  این پرسشنامه دارای 20 گویه  بوده و هدف آن بررسی میزان سلامت اجتماعی از ابعاد مختلف ( سلامت اجتماعی، شکوفایی اجتماعی، همبستگی اجتماعی، انسجام اجتماعی، پذیرش اجتماعی، مشارکت اجتماعی) است.

همراه  15 مقاله رایگان

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile : 09102194672

Telegram: @abazizi

  • E-mail: abazizi1392@gmail.com

 هودی و سویشرت
فروشگاه هودی و سویشرت
پرسشنامه استاندارد

 تحلیل آماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *