پرسشنامه جذابیت سازمانی (جاتمیکو ، 2004)
بر طبق گفته براتون و گولد (2003) جذابیت سازمانی عبارت است از واکنش مطلوب بین کارکردهای شغل بالقوه و وضعیت ارزش های متصور سازمان و ارتباطات مربوطه است .
این پرسشنامه دارای6 سوال بوده و هدف آن بررسی متغیر جذابیت سازمانی می باشد. این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت تنظیم شده است که طیف آن از 1 تا 5 می باشد.
تعریف عملیاتی متغیر جذابیت سازمانی نمره¬اي است كه کارکنان به سوالات 6 گویه ای پرسشنامة جذابیت سازمانی می¬دهند .
همراه 1مقاله رایگان
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.
نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos
نرم افزار کیفی: Maxquda
تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower
روش های تماس:
Mobile : 09102194672
Telegram: @abazizi
• E-mail: abazizi1392@gmail.com