پرسشنامه استاندارد

پرسشنامه ارزیابی تغییرات رفتار مربوط به سبک زندگی در طی بیماری همه گیر کرونا (19COVID ) آرچنا و همکاران(2020) ترجمه(عزیزی مقدم، 1400)

پرسشنامه ارزیابی تغییرات رفتار مربوط به سبک زندگی در طی بیماری همه گیر کرونا (19COVID ) آرچنا و همکاران(2020)  – ترجمه(عزیزی مقدم، 1400)

A short questionnaire to assess changes in lifestyle-related behaviour
during COVID 19 pandemic-
Archana et al(2020)

بیماری همه گیر COVID منجر به تغییر چالش در میان زندگی شده است،  برای مردم سراسر جهان اصطلاحاتی مانند “فاصله اجتماعی” و “ماسک زدن ” به واقعیت تبدیل شده اند. در حالی که مردم سعی می کنند به این امر عادت کنند ، این نوع زندگی شهروندان را به شدت تحت تأثیر قرار داده و باعث ایجاد تغییر ناگهانی و اساسی در روال روزمره و سبک زندگی آن ها می شود.  تأثیر پایدار بیماری همه گیر COVID19  و محدودیت های مربوط به آن قطعاً در رفتارهای مربوط به سبک زندگی از جمله رژیم غذایی ، فعالیت بدنی و خواب مهم است.

این پرسشنامه دارای 20 عبارت است و تغییرات رفتار مربوط به سبک زندگی در طی بیماری همه گیر کرونا (19COVID ) که توسط آرچنا و همکاران(2020) طراحی و اعتبار سنجی شده و توسط عزیزی مقدم(1400) ترجمه شده است. این پرسشنامه به صورت تک مولفه ای می باشد.

به همراه 1 مقاله پایه رایگان

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile : 09102194672

Telegram: @abazizi

  • E-mail: abazizi1392@gmail.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *