پرسشنامه استاندارد

پرسشنامه ارزیابی اثر کرونا ویروس ( 19COVID-) بر سبک زندگی (چوپرا و دیگران، 2020)(برای اولین بار در ایران) ترجمه(عزیزی مقدم، 2021)Questionnaire to evaluate the effect of COVID-19 pandemic on lifestyle

پرسشنامه ارزیابی اثر کرونا ویروس ( 19COVID-) بر سبک زندگی (چوپرا و دیگران، 2020) ترجمه(عزیزی مقدم، 2021) – (برای اولین بار در ایران)

Questionnaire to evaluate the effect of COVID-19 pandemic on lifestyle

هزاران سال است که انسان‌ها کوشیده‌اند روش زندگی خود را بشناسند و مدیریت کنند و حتی دولت‌ها تلاش می‌کنند بر روی روش زندگی مردمان خود تأثیر بگذارند. سبک زندگی به معنای شیوه زندگی خاص یک فرد، گروه، یا جامعه است. سبک‌های زندگی مجموعه‌ای از ارزش‌ها، شیوه‌های رفتار، حالت‌ها و سلیقه‌ها در هر چیزی را در برمی‌گیرد و می‌تواند به علایق، نظرات، رفتارها و جهت‌گیری رفتاری یک فرد، گروه یا فرهنگ اشاره کند. سبک زندگی افراد و راهی که برای خود انتخاب می‌کنند، ارتباط عمیقی با موفقیت آنان در زندگی دارد.

این پرسشنامه برای ارزیابی تأثیر بیماری همه گیر COVID-19 بر رفتار مربوط به سبک زندگی مربوط به غذا خوردن ، فعالیت بدنی  و خواب می باشد و دارای 3 بخش است، بخش اول دارای  7 سوال در مورد عوامل دموگرافیک و وضعیت بدنی است. بخش دوم در دو قسمت 24 سوالی در مورد سبک زندگی (غذا، خواب، فعالیت بدنی است) که قسمت اول به زمان قبل از همه گیری کرونا و قسمت دوم به  زمان  همه گیریکرونا می باشد و  در قالب طیف لیکرت 5 گزینه ای  است و بخش سوم شامل 6 سوال در مورد دلایل  تغییر در سبک زندگی (غذا خوردن ، فعالیت بدنی و خواب) است که به صورت کیفی تحلیل می گردد.

همراه با 3 مقاله پایه رایگان

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile : 09102194672

Telegram: @abazizi

  • E-mail: abazizi1392@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *