فروشگاه مد و پوشاک مردانه

کت تک و اسپرت
 

خرید لباس فوت و فن‌های مخصوص به خود را دارد، فوت و فن‌هایی که رعایت نکردنشان موجب می‌شود حتی با وجود هزینه‌های بالا لباس‌هایتان را در کمد محبوس کنید.  بنابراین برازنده‌بودن لباس در تن یکی از نکاتی است که زمان خرید باید به آن توجه داشت و از اهمیت بالایی برخوردار است.

شلوار جین

شلوار جین امروزه یکی از ضروری‌ترین پوشاک مردانه محسوب می‌شود؛ به‌راحتی پس‌زمینه هر تیپی قرار می‌گیرد و مورد پسند بیشتر آقایان نیز هست؛ شاید فکر کنید که با هر کفشی هم ست می‌شود، ولی این‌طور نیست. شاید بتوان گفت شلوار جین به دلیل ظاهر هوشمندانه‌ای که دارد با کفش‌های مجلسی و چرمی ست می‌شود.

افراد چاق لباس  با طرح راه‌راه‌های افقی نپوشند

 اگر دارای جثه بزرگی هستید و به نظر می‌رسد اضافه‌وزن دارید، ترجیحا لباس‌های راه‌راه‌ افقی و راه‌راه‌ مورب نپوشید. به همین دلیل بهتر است پیراهن‌ و شلوارهایی با راه‌راه‌های عمودی انتخاب کنید، زیرا  باعث لاغر  و بلندقد دیده شدنتان می‌شود.

از پوشیدن کت‌هایی با دو چاک در پشت پرهیز کنید

بهتر است کت‌هایی را انتخاب کنید که پشت شما را به خوبی بپوشاند. به‌خصوص اگر درشت‌اندام هستید، باید از پوشیدن کت‌هایی که در پشت‌شان دو چاک دارد، خودداری کنید، چون این نوع کت‌ها توجه را بیشتر به سمت پایین‌تنه شما معطوف می‌کند. پوشیدن کت‌های بدون چاک پشت یا حداکثر یک چاک برای شما بهتر است.

لباس‌های تک‌رنگ بپوشید

 پوشیدن رنگ‌های متضاد برای شلوار و پیراهن – مثل سیاه و سفید- بدن شما را دو قسمت می‌کند و میان‌تنه شما را بسیار بزرگتر نشان می‌دهد. در عوض بهتر است رنگ لباس بالاتنه و پایین‌تنه خود را یک‌جور و یک‌فام انتخاب کنید تا لاغرتر به نظر برسید و اگر می‌خواهید خیلی لاغرتر به نظر برسید سرتاپا مشکی بپوشید، اما برای این‌که دیگران فکر نکنند به مراسم ترحیم می‌روید، کفش یا وسایل دیگرتان را از رنگ‌های مختلف استفاده کنید.

از پوشیدن بلوز یقه اسکی خودداری کنید

اگر جثه بزرگی دارید، بلوز یقه ‌اسکی نپوشید و ترجیحا بلوزهای یقه هفت، تی‌شرت، بلوزهای آستین‌بلند، پلیور و ژاکت برای خود انتخاب کنید. مخصوصا اگرگردنتان کوتاه است، بلوزهای یقه هفت گردنتان را بلندتر نشان خواهد داد.

 اگر لاغرید لباس راه‌راه عمودی نپوشید

در صورتی که جزو مردان قدبلند هستید، لباس‌های راه‌راه عمودی انتخاب نکنید. برای همین بهتر است لباس‌های راه‌راه افقی انتخاب کنید. به‌خصوص پیراهن‌هایی که یک راه کلفت افقی روی قسمت سینه دارند، برای شما بسیار مناسب است، چون شانه‌هایتان را پهن‌تر نشان می‌دهد و خوش‌هیکل‌تر به نظر خواهید رسید.

لاغر‌ها  لباس تک‌رنگ انتخاب نکنند

اگر از بالا تا پایین یک‌رنگ بپوشید (به‌خصوص مشکی)، از آن‌چه هستید هم لاغرتر به نظر می‌آیید. پس سعی کنید از رنگ‌های متضاد و مختلف در لباس‌هایتان استفاده کنید. باید خوشحال باشید چون دست شما در انتخاب رنگ لباس کاملا باز است.

رنگ روشن مناسب‌تر است

رنگ‌های روشن شما را کمی چاق‌تر نشان می‌دهد. پس بهتر است رنگ‌هایی مثل سفید، کرم، آبی روشن، طوسی کمرنگ و از این قبیل انتخاب کنید.

لباس شلوغ انتخاب نکنید

روی هیکل‌های کوتاه، نقش و نگارهای بزرگ خیلی به چشم می‌آید. برای شما بهتر است که لباس‌هایتان را با نقش‌های کوچکتر انتخاب کنید.

شلوارهای فاق‌کوتاه بپوشید

شلوارهای فاق‌بلند برای مردان کوتاه‌قد چندان مناسب نیست، چون باعث می‌شود پایین تنه  را بزرگتر نشان دهد، اما شلوار فاق‌کوتاه پاها را بلندتر نشان می‌دهد و پایین تنه را هم بزرگ و چاق نمی‌کند.

در این فروشگاه انواع لباس و وسایل مخصوص به مردان ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *