طراحی و اجرای پرسشنامه آنلاین

پرسشنامه آنلاین ابزاری اینترنتی است به منظور گردآوری داده‌های مربوط به پژوهش‌های میدانی. در سال‌های گذشته پرسشنامه چاپی یکه‌تاز تحقیقات مبتنی بر پرسشنامه بوده‌است اما اخیراً با پیشرفت‌هایی که در محیط وب به وجود آمده است، همچنین با گسترش بیماری کرونا ، ایجاد پرسشنامه‌های آنلاین ضروری و حیاتی است.  پرسشنامه آنلاین راه حلی است تا بدون صرف هزینه‌های زیاد و بدون نیاز به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی، اقدام به ایجاد و ارسال پرسشنامه و نظرسنجی در محیط وب نمایید و همزمان پاسخ‌های کاربران را در قالب خروجی اکسل دریافت کرده و به این ترتیب سرعت و دقت تحقیق خود را افزایش دهید.

سایت های زیادی هستند که امکان ایجاد پرسشنامه آن لاین را در اختیار شما قرار می دهند. یکی از بهترین و معتبرترین این سایت ها گوگل Google  است.  شما می توانید به صورت رایگان پرسشنامه خود را در گوگل طراحی و توزیع کنید. ما قبلاً  فیلم نحوه ی ایجاد پرسشنامه آن لاین در گوگل گذاشته ایم. اگر وقت و حوصله دارید این فیلم را مشاهده و پرسشنامه آن لاین خود را بسازید.

اما اگر وقت ندارید و می خواهید با هزینه کم و دائمی پرسشنامه آنلاین داشته باشید ، ما این کار را برای شما انجام خواهیم داد. برای این کار کافی است فرم ورد (Word) پرسشنامه خود را با جی میل برای ما بفرستید. پس از ساخت پرسشنامه آن لاین شما مالک پرسشنامه خواهید بود و هیچ کس به اطلاعات شما دسترسی نخواهد داشت. فقط کافی است لینک آن را در شبکه های اجتماعی، وب سایت ، وبلاگ و … قرار بدهید . برای دریافت توضیحات کامل،  فیلم زیر را مشاهده نمایید.  

همچنین علاوه بر این ها در صورت تمایل شما ، ما پرسشنامه را در اکانت خود طراحی و اجرای می کنیم. بدین ترتیب که پس از طراحی لینک آن در اختیارتات قرار می گیرد تا در بین افراد نمونه از طریق شیکه های اجتماعی توزیع نمایید و در نهایت ما فایل داده ها در قالب فرمت های اکسل ، ورد یا spss تحویل شما خواهیم داد.

با توجه به تعداد سوال های پرسشنامه از طرق کلید زیر هزینه طراحی را واریز نمایید.

بعد از واریز هزینه ، فرم وردWord  پرسشنامه را به  ایمیل زیر ارسال کنید.

Abazizi1392@gmail.com

روش های دیگر تماس با ما:

 موبایل:  09102194672

 تلگرام: @abazizi

واتساپ: 09143444846

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *