تعیین حجم نمونه با نرم افزار IBM SPSS Sample power

تعیین حجم نمونه با نرم افزار IBM SPSS Sample power  

مبحث حجم نمونه و نحوه محاسبه آن یکی از مباحث بسیار کلیدی در تحقیقات است که معمولاً محققین در این خصوص سوالات بسیاری دارند و البته معمولاً در تعیین حجم نمونه دچار اشکالی اساسی هستند، چون معمولاً برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران یا جدول کرجسی و مورگان استفاده می کنند که با توجه به اینکه این فرمول ها بر اساس پارامتر نسبت طراحی شده اند در بسیاری از مورد کاربرد ندارند، لذا محققان را در دفاع از پایان نامه یا پذیرش مقاله در مجلات معتبر علمی دچار درد سر بزرگ می کند. برای حل این مشکل باید از نرم افزار های تعیین حجم نمونه مانند IBM SPSS Sample power بهره گرفت کسانی که می خواهند حجم نمونه تحقیقشان با نرم افزار IBM SPSS Sample power  انجام گیرد یا تمایل داشتند  آموزش این نرم افزار را ببینند و خودشان این کار را انجام دهند با ما تماس بگیرند.

تماس با ما

کتاب تصویری نمونه گیری با SPSS Sample Power این نرم افزار را به صورتی ساده با ارائه مثال های کاربردی آموزش می دهد.

بعد از پرداخت هزینه می توانید آن را مستقیما دانلود نمایید یا اینکه با یکی از روش های زیر با ما تماس بگیرید تا خدمتتان ارسال گردد.

توجه: فروش نسخه ی الکترونیکی این کتاب فقط در این سایت ارائه می شود و ارائه آن در هر سایت یا کانال دیگری ممنوع می باشد و پیگرد قانونی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *