استخراج مقاله از پایان نامه 

استخراج مقاله از پایان نامه 

استخراج مقاله از پایان نامه 

ساعد نیوز: در صورتی که به دنبال چاپ مقاله جهت تقویت رزومه و یا ارائه به سازمان یا دانشگاه می باشید و در حال حاضر به هر دلیلی نمی توانید مقاله نگارش نمایید بهترین پیشنهاد برای شما استخراج مقاله می باشد.

یک مقاله علمی پژوهشی حاصل یک کار تحقیقاتی یا پژوهشی در زمینه یک موضوع خاص می باشد. تا زمانی که یک پژوهش به نتیجه نرسد نمی توان مقاله علمی پژوهشی نوشت. تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حداقل یک بار تجربه انجام کار پژوهشی را در دوران تحصیل خود داشته اند. این کار پژوهشی در دوران ارشد و دکتری تحت عنوان پایان نامه می باشد. معمولا اولین مقاله ای که توسط دانشجو نوشته می شود، خلاصه ای از کار و نتایج پایان نامه می باشد.

اما نحوه نگارش مقاله با پایان نامه متفاوت است. در پایان نامه یک توضیح مفصل از موضوع پژوهشی ارائه می شود و به دنبال آن بیشینه تحقیق مطرح می شود. تمامی مراحل کار و مواد استفاده شده بصورت جز به جز نوشته می شود و در نهایت نتایج حاصل از کار گزارش می شود و با نتایج کارهای مشابه انجام شده در گذشته مقایسه می شوند. یک پایان نامه می تواند حجمی حدود 100 صفحه یا بیشتر داشته باشد.

اما مقاله حجم بسیار کمتری از پایان نامه دارد و در واقع خلاصه ای از مطالب پایان نامه می باشد. یک مقاله علمی پژوهشی می تواند بین 5 تا 12 صفحه باشد. این مقدار بستگی به موضوع و دیتاهای پایان نامه دارد.
یک مقاله شامل بخش های : چکیده، مقدمه، روش کار، نتایج، بحث و رفرنس می باشد. هر کدام از این بخش ها یک مقدار مشخصی دارد که نباید بیشتر از آن باشد. مثلا چکیده در اکثر مقالات 250 کلمه تعریف شده است.

برای بسیاری از دانشجویان نوشتن پایان نامه کار زیاد سختی نیست اما در خصوص استخراج مقاله از پایان نامه قضیه فرق می کند. با توجه به اینکه بایستی نکات کلیدی و مناسب در مقاله نوشته شود و از طرفی با توجه به اینکه بسیاری از مجلات معتبر جهان مقالات را به زبان اگلیسی چاپ می کنند، لازم است تا مقاله بعد از نگارش به زبان انگلیسی ترجمه شود.

در صورتی که در مراحل پایانی نگارش پایان نامه یا تز یا طرح پژوهشی خود می باشید و یا آن را به اتمام رسانده اید می توانید خدمت استخراج مقاله توسط ما را تجربه نمایید. کار استخراج مقاله توسط پژوهشگران دکتری و متخصص در هر رشته انجام خواهد شد لازم به ذکر است ما به هیچ عنوان کار نگارش مقاله نداریم. در استخراج مقاله محققین ما مطلبی را از خود به پژوهش شما اضافه نخواهند کرد و فقط با ذکر تمامی نکات یک مقاله استاندارد ،کار استخراج برای شما انجام خواهد شد.

نکات استخراج مقاله:

  • معمولا از هر پایان نامه حداقل 2 مقاله قابل استخراج می باشد.
  • برای بررسی حداکثر مقالات مستخرج می بایست فایل کامل را برای ما ارسال بفرمایید تا بررسی انجام شده و نتیجه خدمت شما اعلام گردد
  • بعد از استخراج مقاله، مترجمین ما کار ترجمه شما را بر عهده میگیرند
  • زمان معمول برای استخراج مقاله 3 الی 5 روز می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *