پرسشنامه استاندارد

پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان واتکیز و همکاران(2004)

پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان واتکیز و همکاران(2004)

هدف اصلی مؤسسات آموزش عالی تربیت فراگیرانی همیشگی است. مؤسسات آموزش عالی باید در طی دوره ها و دروس دانشگاهی به فراگیران، به طور عنوان جزئی از جامعه و همین شهروندان آگاه آموزش دهند که به چه صورت فراگیرند. دانشگاه ها با کسب اطمینان از اینکه فراگیران، قابلیت های فکری لازم را جهت تفکر انتقادی و استدلال اند و کسب کرده با یاری رساندن به آنان در ساخت چارچوبی جهت کسب چگونه طور یادگرفتن، مبانی رشد مداوم در طی حیات شغلی و همین ایفای نقش به عنوان جزئی از اعضای جامعه را در اختیار افراد می گذارند . یکی از مهمترین مواردی که در دوران پیشرفت های تکنولوژیکی آموزش موردتوجه بوده، یادگیری الکترونیکی افراد است.  یادگیری الکترونیکی طریقی نو جهت انتقال محیط های یادگیری خوب طراحی شده، یادگیرنده محور، تعامل و تسهیل کننده به هر جا، هر فرد، هر وقت با استفاده از ویژگی ها و منابع تکنولوژی گوناگون دیجیتال در کنار دیگر شکل مواد یادگیری مناسب جهت محیط یادگیری آزاد، انعطاف پذیری و برنامه درسی الکترونیکی که از عناصر، اهداف، محتوا، فعالیت های یادگیری، شده است مواد و منابع دیگر تشکیل و منابع یادگیری گروهبندی فراگیران، روش های تدریس و فنون ارزشیابی است.

پرسشنامه یادگیری الکترونیکی توسط واتکینز و همکاران (2004) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 25 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه پنج بعد انگیزش، مهارت ها و ارتباطات پيوسته، دسترسي به فناوری، توانايي يادگيري از طريق رسانه ها، گفتگوهاي گروهي اينترنتي، مسايل مهم جهت موفقيت در يادگيري الكترونيكي را مورد سنجش قرار می دهد.

به همراه 5 مقاله پایه رایگان

توجه! توجه!

لازم به ذکر است که در بسیاری از سایت ها این پرسشنامه گذاشته شده است، اما متأسفانه روش نمره گذاری را به درستی و مطابق مقالات علمی بیان نکرده اند و عبارات  مربوط به مولفه ها ( خرده مقیاس ها)  را مشخص نکرده اند لذا در عمل چنین پرسشنامه غیر قابل استفاده است ودر صورت خرید چنین پرسشنامه ای زمان و  پولتان حرام می شود! و حتما در دفاع از پایان نامه و چاپ مقاله دچار مشکل خواهید شد.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile : 09102194672

Telegram: @abazizi

  • E-mail: abazizi1392@gmail.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *