پرسشنامه استاندارد

پرسشنامه مدیریت برند سانتوس و همکاران(2013)

پرسشنامه مدیریت برند سانتوس و همکاران(2013)

مدیریت برند تنها به این امر که هسته مرکزی برند چیست؟ منتهی نمی شود.

 متمایز نمودن و نشان دادن مزیت های رقابتی برندتان در مقایسه با رقبا به مشتریان،

 بیان مستمر و یکپارچه ارزش های نام تجاری از طریق تبلیغات،

و چگونگی به باور رساندن بازار هدف در مورد ارزشهای برند،

همگی از مواردی هستند که باید توسط مدیر برند لحاظ شود.

پرسشنامه مدیریت برند توسط سانتوس و همکاران (2013) طراحی و اعتباریابی شده است.

 این پرسشنامه شامل 12 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد.

 پرسشنامه سه بعد گرایش به بازار، برند سازی داخلی، مدیریت استراتژیک برند را مورد سنجش قرار می دهد.

این پرسشنامه در ایران اعتباریابی شده است.

توجه! توجه!

لازم به ذکر است که در بسیاری از سایت ها این پرسشنامه گذاشته شده است.

اما متأسفانه روش نمره گذاری را به درستی و مطابق مقالات علمی بیان نکرده اند .

و عبارات  مربوط به مولفه ها ( خرده مقیاس ها)  را مشخص نکرده اند لذا در عمل چنین پرسشنامه غیر قابل استفاده است .

در صورت خرید چنین پرسشنامه ای زمان و  پولتان حرام می شود!

و حتما در دفاع از پایان نامه و چاپ مقاله دچار مشکل خواهید شد.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

وبلاگ ما

برای تحلیل داده های آماری با کیفیت بالا و قیمت مناسب همین جا  کلیک کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *