پرسشنامه استاندارد

پرسشنامه استاندارد بهره وری سازمان اولسانیا و همکاران (2012)

پرسشنامه استاندارد بهره­ وری سازمان اولسانیا و همکاران (2012)

بهر ه وری یک دیدگاه فکری است که همواره سعی دارد آنچه را که در حال حاضر موجود است بهبود بخشد. (احمدی و دیگران، 1396). بهره وري با نسبت مطلوبیت هاي به دست آمده (ستاده ها) بر منابع و آنچه براي آن صرف شده است (داده ها) نشان داده می شود، یعنی نسبت دریافت به بازده را بهره وري می گویند. مفهوم بهره وري برداشت بیشتر یا حصول به نتیجه اي بهتر در مقابل استفاده از حجم کار، فکر، زمان و طبیعت و دارایی ها است، پس می توان گفت بهره وري عبارت است از بیشترین و بالاترین سطح عملکرد افراد است(باس، 1997 ). در واقع، بهره­وري هم مفهوم کارایی و هم مفهوم اثربخشی را در بر دارد. پایین رفتن سطح بهره وري افزایش هزینه هاي زیاد تولید محصولات و خدمات را به همراه خواهد داشت.

پرسشنامه استاندارد بهره­وری توسط اولسانیا و همکاران (2012) طراحی و تدوین شده است. این پرسشنامه دارای 27 گویه است و با یک مقیاس لیکرت پنج درجه­ای (خیلی کم تا خیلی زیاد)، با سؤالاتی مانند: (سازمان ما در بروز روش های اجرایی ومدیریتی توانمند است؛ در سازمان قابلیت­های گزارشگیری و فهرست­بندی موضوعی کارآمد وجود دارد.) بهره وری را می­سنجد.

همراه  5 مقاله رایگان

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile : 09102194672

Telegram: @abazizi

  • E-mail: abazizi1392@gmail.com

 هودی و سویشرت
فروشگاه هودی و سویشرت
پرسشنامه استاندارد

 تحلیل آماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *