پرسشنامه اعتماد برند – چینومونا (2016) و لاروچ و همکاران (2012)
پرسشنامه اعتماد برند – چینومونا (2016) و لاروچ و همکاران (2012)
اعتماد برند به معنای میزانی است که یک مصرف کننده به برند اطمینان دارد.
در واقع، به عنوان تمایل مصرف کننده برای تکیه بر توانایی های برند اشاره دارد (چینومونا، 2016).
به منظور سنجش اعتماد برند می توان از پرسشنامه هفت سؤالی که از پژوهش های چینومونا (2016) و لاروچ و همکاران (2012) استخراج شده است، استفاده کرد.
این پرسشنامه دارای 7 گویه است.
سوالات در یک طیف پنج گزینه ای از کاملاً موافقم تا کاملاً مخالفم قرار گرفت.
فایل این پرسشنامه در قالب نرم افزار ورد و قابل ویرایش می باشد همچنین فایل pdf هم دارد.
منبع نویسی داخل و پایان متن دارد.
مقاله بیس فارسی و انگلیسی دارد.
پایایی و روایی دارد.
تفسیر نمرات دارد.
تعریف عملیاتی متغیر دارد.
روش نمره گذاری کلی و برای ابعاد دارد.
هیچ گونه تبلیغی در فایل نیست.
پرسشنامه ویژه عوامل دموگرافیک دارد.