پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ، پیشگامان (1388)
این ابزار توسط پیشگامان (1388) طراحی و اعتبار سنجی شده است.
و دارای 30 گویه است.
دارای 2 مولفه وفاداری مشتری و کیفیت خدمات است.
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... خوش آمدید این سایت دارای مجوز می باشد برای مشاهده مجوز ها پایین صفحه را مشاهده فرمائید.
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ، پیشگامان (1388)
این ابزار توسط پیشگامان (1388) طراحی و اعتبار سنجی شده است.
و دارای 30 گویه است.
دارای 2 مولفه وفاداری مشتری و کیفیت خدمات است.