q293- پرسشنامه کیفیت خدمات پژوهشی

پرسشنامه کیفیت خدمات پژوهشی بر اساس مدل سروکوال

محصولات سوپرمارکتی دیجی کالا با تخفیف

پرسشنامه کیفیت خدمات پژوهشی توسط شادی شاهوردیانی (۱۳۸۹) طراحی شده و شامل ۲۲ سوال است که بر اساس مدل SERVQUAL برای سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در دانشگاه‌ها تدوین شده است. این پرسشنامه دارای پنج مولفه اصلی است: ملموس‌ها (تمرکز بر زیرساخت‌های فیزیکی و ظاهری پژوهشی)، قابلیت اعتماد (دقت و به‌موقع بودن خدمات وعده‌داده‌شده)، پاسخگویی (سرعت و آمادگی کمک به پژوهشگران)، اطمینان (رفتار حرفه‌ای و محترمانه کارکنان) و همدلی (توجه شخصی و درک نیازهای پژوهشگران).

یلدا اسنپ شاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *