پرسشنامه ارزش ویژه برند (مدل آکر) 32 سوالی
پرسشنامه ارزش ویژه برند توسط آکر به سال 1996 ارائه گردید. این مقیاس دارای 32 سوال است و از از چهار عامل وفاداری برند، کیفیت ادارکشده، تداعی برند و آگاهی برند تشکیل شده است.
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... خوش آمدید این سایت دارای مجوز می باشد برای مشاهده مجوز ها پایین صفحه را مشاهده فرمائید.
پرسشنامه ارزش ویژه برند توسط آکر به سال 1996 ارائه گردید. این مقیاس دارای 32 سوال است و از از چهار عامل وفاداری برند، کیفیت ادارکشده، تداعی برند و آگاهی برند تشکیل شده است.