مقیاس ارزیابی عاطفه مثبت و منفی (PANAS)[1] Positive Affect Negative Affect Scale

مقیاس ارزیابی عاطفه مثبت و منفی (PANAS)[1]  Positive Affect Negative Affect Scale

این مقیاس در سال ۱۹۸۸ توسط واتسون و تلگن[۲]، برای اندازه گیری دو بعد «عاطفه منفی» و «عاطفه مثبت» ساخته و قالب کلمات طراحی شده است  .   

این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری مشخص و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است.

logo-samandehi

مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد

 

[۱]. Positive Affect and Negative Affect Scales

[۲] – Watson, Clark & Tellegen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *