پرسشنامه ی ادراک از ساختار کلاس درس بلک برن

پرسشنامه ی ادراک از ساختار کلاس درس بلک برن

انگيزش دانش آموزان وابسته به بافت كلاس يا مدرسه است. طراحي كلاس درس و مدارس مي تواند در تغيير انگيزش دانش آموزان براي پيشرفت تحصيلي نقش داشته باشد . همانطور كه بانگ ( 2001 ) بيان مي كند، انگيزش دانش آموزان با توجه به موضوع و كلاس درس نيز تغيير مي كند. يافته هاي پژوهشي نشان مي دهند كه اهداف پيشرفت فردي تا حدودي معرف ساختار كلاس 2است  میگلی (2007) .

این پرسشنامه شامل26   عبارت می باشد. مقیاس ادراک از ساختارکلاس درس سه خرده مقیاس وظایف انگیزشی، حمایت خودمختارانه و ارزشیابی تبحری را شامل می شود، که بلک برن  (1998)  آن را تهیه کرده است. مقیاس وظایف انگیزشی دارای10   گویه، حمایت خودمختارانه5   گویه، و مقیاس ارزشیابی تبحری11   گویه است.

همراه با 3 مقاله پایه ای رایگان

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

انجام تحلیل آماری با نرم افزارهای  SPSS  – AMOS – PLS – و نرم افزار کیفی Maxquda 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *