پرسشنامه رضایت مراجع (لارسن و همکاران، 1979)
Client Satisfaction Questionnaire (CSQ-8)- Larsen‚ Attkisson‚ Hargreaves‚ & Nguyen‚ 1979
متغیری که بر اثربخشی مداخله می تواند تاثیر بگذارد و روند درمان را کارآمدتر سازد رضایت مراجع از درمان و درمانگر است و عوامل موثر بر رضایت بیمار از یک درمانگر شامل محدود نبودن به همدلی درمانگر، صمیمیت، صداقت، توجه مثبت نامشروط، احترام و تعهد، مراقبت نیست و عواملی مانند انتظارات بیمار از نحوه ارائه خدمات، میزان ارائه خدمات، زمان انتظار برای قرار ملاقات و به طور کلی بهبود بیمار نیز می تواند به عنوان عناصری طبقه بندی شود که در روش و فرایند درمان و رضایت از درمان نقش دارند(باباخانی و همکاران،1398)
این پرسشنامه که براي سنجش میزان رضایت مراجع از خدماتی که طی درمان دریافت کرده ، توسط لارسن طرحریزي شد ه و داراي 8 سئوال است .پرسشنامه رضایت مراجع یک بعدی است و یک برآورد همگن از رضایت کلی مراجع از خدمات بالینی بدست می دهد.
همراه 6مقاله رایگان
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.
نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos
تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower
روش های تماس:
Mobile : 09102194672
Telegram: @abazizi
- E-mail: abazizi1392@gmail.com