پرسشنامه تجدیدنظر شده دو عاملی فرایند مطالعه (R-SPQ-2F) بیگز،کمبر و لیونگ (2001)
یادگیری مفهومی است شامل متغیرهای مختلفی مانند فرایند، محتوا و گستره که با یادگیرنده و فرایند یادگیری رابطه نشان می دهند (کیسیسی، ساهین و آکتارک، 2009 ). روانشناسان تربیتی و متخصصان تکنولوژی آموزشی به منظور تقویت ویژگی های کارکردی فرایند یادگیری با استناد به پیشینۀ تجربی موجود بر ضرورت و اهمیت تمرکز بر ابعاد چندگانۀ مرتبط با یادگیری مانند یادگیری خودنظم جویی (شکری، 1393).
این پرسشنامه نسخه تجدیدنظر شده آزمون فرآیند مطالعه بیگز (1987) است که توسط بیگز،کمبر و لیونگ (2001) به منظور سنجش دو رویکرد سطحی و عمیق یادگیری مورد تجدید نظر قرار گرفت. هر کدام از رویکردهای سطحی و عمیق دارای دو خرده مقیاس انگیزه و راهبرد است. دو رویکرد هر کدام 10 سوال و چهار خرده مقیاس نیز هر کدام 5 سوال و در یک مقیاس لیکرت پنج درجه ای از 1 (هرگز در مورد من صدق نمی کند) تا 5 (همیشه صدق می کند) طراحی شده اند (بیگز، کمبر و لیونگ، 2001).
همراه 3 مقاله رایگان
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.
نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos
تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower
روش های تماس:
Mobile : 09102194672
Telegram: @abazizi
- E-mail: abazizi1392@gmail.com