نگرش به برند، حالت احساسی مصرف کننده است که واکنشهای مثبت یا منفی به برند شرکت ها را ارزیابی می کند. به طور خاص، نگرش به برند را به عنوان حالت کلی روانی فرد نسبت به یک برند تعریف می کند لیو و همکاران، 2021: 4 ).
نگرش یکی از مفاهیم کاربردی در روانشناسی اجتماعی است که از دهه 1950 رایج شد.
ما نظرات خاصی در مورد چیزها، افراد و ایده هایی داریم که ناشی از شناخت ما از آنها، احساسات ما در مورد آنها و تمایل ما به انجام کاری در مورد آنها است.
چنین نظراتی اغلب حتی نحوه برخورد ما با آن اشیا، افراد یا ایده ها را تعیین می کند.
ترکیب دانش، احساسات و آمادگی برای اقدام نسبت به یک چیز معین، نگرش فرد نسبت به آن چیز نامیده می شود(چن[1]،2018).
برای متغیر نگرش برند از پرسشنامه استاندارد نگرش برند لیو (2020) استفاده می شود. این پرسشنامه دارای 8 گویه میباشد که نگرش برند را در 2 بعد ( نگرش شناختی و نگرش عاطفی) اندازه گیری می نماید.
پایایی و روایی دارد.
تعریف عملیاتی متغیر دارد.
روش نمره گذاری کلی و برای ابعاد دارد.
هیچ گونه تبلیغی در فایل نیست.
پرسشنامه ویژه عوامل دموگرافیک دارد.
فایل ورد می باشد
[1] Cohen
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.
نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos
تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower
روش های تماس:
Mobile : 09143444846 واتساپ – تلگرام
Telegram: @abazizi
- E-mail: abazizi1392@gmail.com
وبلاگ ما
برای تحلیل داده های آماری با کیفیت بالا و قیمت مناسب همین جا کلیک کن.
اعتبار سنجی پرسشنامه چیست؟ و چه روش هایی دارد؟
نوشته
پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند بر اساس مدل اِندوبیسی (2013)
نوشته
کار تیمی: کلید موفقیت در سازمانهای مدرن
نوشته
پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عکس العمل مردان و زنان در مقابل خشونت همسر
نوشته