پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند بر اساس مدل اِندوبیسی (2013)
پرسشنامه بازاریابی رابطه مند توسط اندوییسی(2013) طراحی و اعتباریابی شده است.
این پرسشنامه چهار مولفه(اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض) بازاریابی رابطهمند را اندازه گیری می کند.
این ابزار دارای 18 گویه هست.
از روش پنج درجهای لیکرت (از کاملاً مخالف تا کاملاً موافق) استفاده شده است.
این پرسشنامه دارای اعتبار یابی داخلی هست شده است.
فایل این پرسشنامه در قالب نرم افزار ورد و قابل ویرایش می باشد همچنین فایل pdf هم دارد.
منبع نویسی داخل و پایان متن دارد.
مقاله بیس فارسی و انگلیسی دارد.
پایایی و روایی دارد.
تفسیر نمرات دارد.
تعریف عملیاتی متغیر دارد.
روش نمره گذاری کلی و برای ابعاد دارد.
هیچ گونه تبلیغی در فایل نیست.
پرسشنامه ویژه عوامل دموگرافیک دارد.
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.
نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos
تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower
روش های تماس:
Mobile : 09143444846 واتساپ – تلگرام
Telegram: @abazizi
- E-mail: abazizi1392@gmail.com