در این برگه مطالبی در خصوص آموزش و پرورش (رشته های مختلف) ارائه می گردد.
توجه : همه فایل ها در قالب نرم افزار ورد و قابل ویرایش اند. پس به راحتی می توانید در نوشته ها و پژوهش های خود از آن ها استفاده کنید.
برای پیداکردن مقالات می توانید کلید ctrl +F را فشار داده و سپس نام یا قسمتی از نام آن را در کادر بنویسید.
کد |
عنوان مبانی نظری و پژوهشی |
تعداد صفحه |
منابع داخل متن |
منابع پایان متن |
شماره صفحه منابع داخل متن |
هزینه به تومان |
خرید |
|
E1 |
بررسی نظریه پارسونز در آموزش و پرورش |
58 |
ندارد |
دارد |
ندارد |
5000 |
|
|
E2 |
اصول مدیریت آموزشی |
30 |
ندارد |
ندارد |
ندارد |
2000 |
|
|
E3 |
آموزش پیش دبستانی |
250 |
ندارد |
ندارد |
ندارد |
5000 |
|
|
E4 |
تربیت برتر |
46 |
ندارد |
ندارد |
ندارد |
2000 |
|
|
E5 |
مهارت های آموزشی |
25 |
ندارد |
ندارد |
ندارد |
1500 |
|
|
E6 |
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات درتوسع آموزش
|
23 |
دارد |
دارد |
ندارد |
2000 |
|
|
E7 |
آموزش الکترونیک (E-Learning)
|
23 |
ندارد |
ندارد |
ندارد |
1500 |
|
E8 |
امواج آموزش و پرورش ضرورت تغيير در آ. پ
|
13 |
ندارد |
دارد |
ندارد |
1000 |
|
E9 |
آموزش بزرگسالان
|
10 |
ندارد |
ندارد |
ندارد |
1000 |
|
E10 |
آموزش ضمن خدمت
|
16 |
ندارد |
دارد |
ندارد |
1000 |
|
E11 |
آموزش و پرورش چین و فرانسه
|
28 |
ندارد |
ندارد |
ندارد |
1500 |
|
E12 |
آموزش و پرورش
|
47 |
ندارد |
ندارد |
ندارد |
1000 |
|
E13 |
آموزش وپرورش پیش ازدبستان
|
16 |
ندارد |
دارد |
ندارد |
1000 |
|
E14 |
آموزش، تنبیه، تشویق
|
25 |
ندارد |
ندارد |
ندارد |
1500 |
|
E15 |
تحقیق تاثير كلاس بندي بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
|
58 |
ندارد |
دارد |
ندارد |
5000 |
|
E16 |
تخصیص بهینه منابع در آموزش و پرورش کشورهای در حال توسعه
|
30 |
ندارد |
ندارد |
ندارد |
1500 |
|
E17 |
خلاقیت چیست؟
|
33 |
ندارد |
ندارد |
ندارد |
1500 |
|
E18 |
روش ها و فنون تدریس
|
18 |
ندارد |
دارد |
ندارد |
1000 |
|
E19 |
تأثیر تلویزیون بر رشد مهارت های گفتاری
|
101 |
دارد |
دارد |
دارد |
5000 |
|
E20 |
مشکلات آموزش املا و راه حل های نقد و بررسی های ارزشيابی املا
|
13 |
ندارد |
دارد |
ندارد |
1000 |
|
E21 |
فلسفه پيشرفت گرايي و آموزش و پرورش
|
21 |
ندارد |
دارد |
ندارد |
1500 |
|
E22 |
مشاوره تحصیلی |
15 |
ندارد |
ندارد |
ندارد |
1000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|