پایان نامه نویسی مقاله نویسی

چگونگی ارزیابی مقالات برای پذیرش در مجلات

چگونگی ارزیابی مقالات برای پذیرش در مجلات
🔹در صورتیکه در manuscript تهیه شده، قوانین نگارش مربوط به آن مجله رعایت شده باشد و مقاله نیز به درستی برای مجله ارسال شود، سردبیر مجله داوران مقاله را مشخص۸ می‌نماید. پس از پذیرفتن داوری مقاله از سوی داوران، فرایند داوری مقاله آغاز می‌شود که اصطلاحاً گفته می‌شود «مقاله تحت داوری» (Under review) است. نویسنده مسئول مکاتبات می‌تواند هر چند وقت، وضعیت مقاله ارسال شده را از طریق تماس با مجله بررسی کند.

🔸معمولاً چند داور برای هر مقاله انتخاب می‌شود. پس از پایان یافتن فرایند داوری، بسته به نظر داورانف از سوی سردبیر یکی از سه حالت پذیرش (Accept)، اصلاح (Revise)، و یا رد (Reject) برای نویسندگان ارسال می‌گردد. در حالت پذیرش، نسخه ارسال شده پذیرفته شده و برای چاپ ارسال می‌شود. برای حالت اصلاح، معمولا دو وضعیت اصلاح جزیی (Minor revision) و یا اصلاح کلی و عمیق (Major revision) وجود دارد که در حالت نخست، اصلاحات کوچکی مانند ایرادهای نگارشی، املایی و یا اصلاح برخی از جملات برای فهم و خوانایی بهتر مقاله از سوی داوران پیشنهاد می‌گردد. در حالت اصلاح عمده، ایرادهای محتوایی و مفهومی به مقاله گرفته شده و نویسندگان برای پاسخ به سوالات داوران نیازمند تلاش بیشتر می‌باشند.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

وبلاگ ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *