تحلیل داده های آماری

چاپ مقاله در مجلات بین المللی خارجی

چاپ مقاله در مجلات بین المللی خارجی

چاپ مقاله در جورنال بین المللی خارجی

یکی از مرکزهایی که می توان برای چاپ و انتشارات مقالات خود به آن ها مراجعه کنیم مجلات ا هستند.

مجلات علمی که اعتبار جهانی دارند از مکان هایی هستند که می توان مقالات را برای چاپ و انتشار به آن ها سپرد و مطمئن بود که بازخورد خوبی برای مقاله ما به همراه خواهد داشت.

چاپ مقاله در جورنال بین المللی خارجی یکی از راه هایی است که می توان به وسیله آن رزومه علمی خود را قوی کنیم.

چاپ مقاله در نشریات خارجی 

یکی از مراکزی که می توان مقالات خود را در آن ها چاپ کنیم جورنال های بین المللی خارجی هستند.

این جورنال ها از سرتاسر دنیا مقالات را دریافت کرده و محققین بدون در نظر گرفتن ملیت می توانند مقالات خود را برایشان بفرستند.

البته زبان این مجلات انگلیسی می باشد و مقالات ارسالی همگی باید به زبان انگلیسی باشد.

پایگاه های مختلفی به نمایه کردن مجلات در خارج از ایران می پردازند که می توان با مراجعه به آن ها مجلات را برای چاپ مقاله پیدا نمود.

از این پایگاه ها می توان به آی اس آی، اسکوپوس و پابمد اشاره کرد که در مقالات قبلی در باره هر کدام از آن ها توضیحات به نسبت کاملی آورده شده است.

با مراجعه به این پایگاه ها می توان مجلات مختلف بین المللی خارجی را پیدا نمود و از میانشان برای چاپ مقاله دست به انتخاب زد.

البته باید دقت شود که اعتبار این مجلات را سنجش کنیم. سالانه وزارت علوم ایران فهرستی را آماده می کند و مجلاتی را که از نظر وی و به طبع آن دانشگاه های ایران مورد تایید می باشد را معرفی می کند.

با مراجعه به این فهرست می توانیم مجلات بین المللی خارجی را از نظر معتبر بودن تشخیص دهیم. این فهرست سالانه اپدیت می شود و باید به صورت مستمر و قبل از انتخاب مجله خارجی به آن مراجعه کرده و اعتبار مجله را سنجش کنیم.

جورنال های خارجی می تواند از جایگاه علمی بالایی برخوردار باشد و چاپ مقاله در آن ها به دلیل کیفیت بالای داوری و استانداردی که در پذیرش مقالات رعایت می کنند اعتبار علمی بالایی به کار و تحقیق ما خواهد داد.

البته نوشتن مقالات به زبان انگلیسی می تواند سختی های خودش را داشته باشد که با دقت در ترجمه مقاله خود به انگلیسی می توانید به چاپ مقاله در جورنال بین المللی خارجی پرداخته و رزومه قوی علمی برای خود تهیه کرده و بسازید.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *