تحلیل داده های آماری

چاپ مقالات در ژورنال علمی ترویجی

چاپ مقالات در ژورنال علمی ترویجی

چاپ مقالات در ژورنال علمی ترویجی

در این مقاله ساعدنیوز می خواهد در مورد چاپ مقالات در ژورنال علمی ترویجی صحبت کند.

برای بالا بردن قدرت علمی رزومه تحصیلی به چاپ رساند مقاله در یک نشریه و ژورنال معتبر می تواند خیلی اهمیت داشته باشد. انواع و اقسام مقالات و به طبع آن مجلات وجود دارد که اقدام به نشر مقالات تالیفی می کنند. یکی از انواع مقالاتی که می توان نوشت مقالات علمی تروجی است که توسط ژورنال های علمی تروجی نیز منتشر می شوند. این نوع از مقالات در عین این واقعیت که از لحاظ عمومی نسبت به مقالات علمی پژوهشی امتیاز کمتری برای رزومه تحصیلی شما خواهند داشت ولی باز هم می توانند به قوی شدن رزومه شما کمک کنند. 

چاپ مقالات در مجلات علمی ترویجی

یادمان باشد که یک مقاله علمی ترویجی برای ارتقای سطح علمی خوانندگان و مخاطبان خود یک موضوع را ترویج و مطرح می کند. یک مقاله علمی ترویجی با مرور اطلاعات و دانش های موجود درباره یک موضوع خاص و در یک بازه زمانی مشخص بحث و تفحص می کند و در این راه می تواند خلاصه ای باشد از مقالات و منابع و کتاب های موجود در این زمینه. البته باید به این نکته توجه نمود که ساختار نوشته در مقالات علمی ترویجی سازماندهی نویی دارد و خاص نویسنده است و محقق این خلاصه ها و نتایج موجود را پس از جمع آوری، با ساختاری نو و خاص خود ارایه می دهد.

مقالات علمی ترویجی که قابلیت چاپ را نیز پیدا می کنند معمولا با جمع آوری اطلاعات و دانش ها در مورد یک موضوع خاص تفسیر جدیدی را از موضوع مورد نظر در اختیار خواننده قرار می دهند. از طرفی دیگر پژوهشگر در مقاله علمی ترویجی باید سعی کند تا سیر جریان فکری و نحوه پیشرفت این بخش از علم را به خوبی برای خواننده ترسیم کند. از طرفی دیگر یک مقاله علمی ترویجی خوب منابع و مقالات مربوط به یک موضوع را بررسی می کند و مناسب ترین این منابع را معرفی می کند.

مقالات علمی ترویجی که می خواهند در مجلات معتبر فعال در این زمینه به چاپ برسند باید بر مبنای جابه جایی، تلفیق و ترکیب دانش های موجود تنظیم شوند. انواع مخلتفی از مقالات علمی ترویجی داریم که از این میان می توان به مقالات مروری، مقالات تدوینی و مقالات تحلیلی اشاره نمود. مقالات تحلیلی در این بین از نظر علمی از ارزش علمی بالاتری برخوردار هستند.

چاپ مقالات در ژورنال علمی ترویجی می تواند به ما در قوی تر نمودن رزومه تحصیلی کمک بزرگی بکند از این رو باید در نوشتن این مقالات دقت کنیم و این نوع از مقالات را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم با موفقیت این نوع از مقالات را بنویسیم.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *