پرسشنامه خوداثرمندي كودكان و نوجوانان ( SEQ – C ) اصلاحیه طهماسب 23 عبارتی (فرم تخلیص شده پرسشنامه خوداثرمندي كودكان و نوجوانان بندورا)

متغیری که به عزت نفس نزدیك است و توجه به آن برای کودکان و آینده شان قابل تامل است، خوداثربخشی می باشد. مفهوم خوداثربخشی در ابتدا توسط بندورا (1997) در نظریه شناختی -اجتماعی وی مطرح شد که به معنای باور فرد به توانایی خود در انجام یك فعالیت، ایجاد یك پیامد یا مقابله با موقعیتهای خاص است ( طهماسیان و همکاران ،1385) باور به اثرمندی،پایه و اساس فعالیت انسان است وانسانه ا در فعالیت هایی شرکت می کنند که سطحی از خوداثربخشی در خود را برای انجام آن ببینند (طهماسیان، 1386). پرسش نامه خود اثرمندي كودكان و نوجوانان شامل 23 ماده است كه از سه خرده آزمون خوداثرمندي اجتماعي، خوداثرمندي تحصيلي و خوداثرمندي هيجاني تشكيل شده ا ست و توانایي آزمودني را در موقعيت هاي مختلف مي سنجد. این فرم تخلیص شده پرسشنامه مقیاس خوداثرمندي كودكان و نوجوانان بندورا است. به همراه2 مقاله مرتبط رایگان این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است


برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

انجام تحلیل آماری با نرم افزارهای  SPSS  – AMOS – PLS – و نرم افزار کیفی Maxquda 

برای دسترسی به مطالب جالب در مورد موفقیت در زندگی و کسب و کار روش تحقیق، SPSS، انواع پرسشنامه و همچنین آگاهی از به روز شدن سایت در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *