پرسشنامه ارزيابي شايستگي مديران و رؤسا

پرسشنامه ارزيابي شايستگي مديران و رؤسا

امروزه در همه سازمان‌ها، مهم‌ترین رکنی که در رسیدن به اهداف سازمان تأثیر می‌گذارد، مدیریت است. مدیر در سازمان به‌عنوان نماینده رسمی، به‌منظور برقراری هماهنگی و افزایش اثربخشی در رأس امور قرار می‌گیرد. لذا، یکی از عواملی که برای مدیران بسیار ضروری و حیاتی است، وجود شایستگی‌های مدیریتی است(منزه و دیگران، 1399).

نقش شایستگی های منابع انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار مهم است. حوزه های عملکردی، سطح و ماهیت رفتارهای مورد انتظار شایستگی ها را می توان به شایستگی حرفه ای، شایستگی فنی، روش شناسی، شایستگی اجتماعی و شایستگی فردی که نسبت آنها از شغلی به شغل دیگر می تواند متفاوت باشد تقسیم کرد. ترکیب انواع شایستگی ها با یکدیگر نوعی از شایستگی را به وجود می آورد که می توان از آن به عنوان «شایستگی حرفه ای در عمل» یاد کرد. در واقع، شایستگی حرفه ای در عمل نوعی ترکیب منطقی از شایستگی های روش شناختی، اجتماعی، فردی و حرفه ای است که همگی باید با توجه به تغییر عوامل شایستگی در طول زمان در آموزش و توسعه منابع انسانی مد نظر قرار گیرند ( محبي و محمديان شميم (1396).

این پرسشنامه دارای 51  گویه است و هدف آن سنجش شايستگي مديران و روساي سازمان ها و ادارات مي باشد و شايستگي مديران را از 8 جنبه : مهارت هاي ارتباطي، تصميم گيري، تشويق و نوآوري و تغيير،  ارتباطات كاري، مهارت هاي رهبري ،  مهارت هاي حرفه اي،  به كارگيري قابليت هاي مثبت خود و ديگران و توسعه فعاليت هاي تيمي را مورد ارزيابي قرار مي دهد.

همراه  9 مقاله رایگان

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile : 09102194672


Telegram: @abazizi

  • E-mail: abazizi1392@gmail.com

 هودی و سویشرت
فروشگاه هودی و سویشرت
پرسشنامه استاندارد

 تحلیل آماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *