پایان نامه نویسی مقاله نویسی

هزینه نگارش و چاپ مقاله ISI

هزینه نگارش و چاپ مقاله ISI

هزینه نگارش و چاپ مقاله ISI

با توجه به اینکه اغلب دانشجویان تمایل به نگارش مقاله ISI دارند و هزینه و زمان برایشان اهمیت بالایی دارد به همین جهت تصمیم داریم در این بخش راهکارهایی را برای نگارش و چاپ مقاله ISI ارائه کنیم.

با توجه به هزینه های بالای خدمات تخصصی در این مقاله قصد داریم راهکار هایی را برای شما ارائه کنیم تا بتوانید در عین حفظ سطح کیفی مقاله با هزینه بسیار پایین آنرا نگارش و آماده سابمیت به ژورنال کنید. هزینه و زمانی که تا زمان اخذ پذیرش مقاله باید صرف کنید به شرح زیر می باشد.

هزینه و زمان آماده سازی محتوای مقاله و انجام آزمایشات و تحقیقات که یقینا نیاز به زمان و هزینه زیادی خواهد داشت. محتوای علمی مقالات ISI باید بسیار قوی و منسجم باشد از طرفی کاملا با رعایت اصول و قواعد خاصی نگارش شده باشد.

هزینه ویرایش دستور زبانی و محتوایی مقالات که بعد از اتمام نگارش مقاله خواهد بود و لازم است برای بهبود سطح کیفی محتوای مقاله تغییراتی اعمال کنید و آنرا کاملا به دور از هر گونه ایرادی به داوران تحویل دهید به همین جهت لازم است که از یک ویراستار متخصص برای ویرایش محتوایی و دستور زبانی مقالات کمک بگیرید. که هزینه و زمان این مورد وابسته به ویراستار خواهد بود.

مرحله بعدی که نیاز به صرف هزینه زیادی خواهد داشت ترجمه می باشد برای ترجمه تخصصی مقالات ISI باید از یک مترجم متخصص و با سابقه کمک بگیرید که مقاله شما را ترجمه کند زیرا داوران این نشریات حساسیت بالایی نسبت به کیفیت ترجمه مقاله دارند از این رو ترجمه باید به صورت طلایی انجام شود که هزینه ترجمه طلایی مقالات بسیار بالا می باشد.

هزینه سابمیت مقاله به مجله نیز کاملا وابسته به مجله می باشد و این هزینه با توجه به عوامل مختلف در حال نوسان می باشد بنابراین باید هزینه سابمیت را فقط حین سابمیت از سردبیر بخواهید. اما زمان سابمیت و پذیرش مقاله ISI که در برخی از ژورنالهای با ضریب تاثیر بالا حدود 3 ماه می باشد و در برخی دیگر از ژورنالها این زمان ممکن است چند هفته یا 1 ماه باشد.

با توجه به مطالعه این موارد با هزینه هایی که در هر مرحله صرف خواهید کرد آشنا شدید اما چگونه می توان این هزینه ها را به حداقل ممکن کاهش داد بدون آنکه آسیبی به کیفیت هر مرحله وارد شود. به این منظور توصیه می گردد طبق دستور العمل زیر پیش بروید.

تصویر

نگارش مقاله ISI

برای شروع نگارش نیاز به یک هدف و عنوان دارید بعد از انتخاب هدف اگر وابسته به یک دانشگاه یا سازمان هستید حتما از سوی آنها ی استاد راهنما در اختیار شما قرار خواهد گرفت بهتر است عنوان خود را به صورت واضح به وی بیان نکنید(جهت پیشگیری از سرقت علمی) اما برای اینکه بتواند بیشتر ما را راهنمایی کند اهداف و رئوس کار خود را به وی توضیح دهید و از وی بخواهید که روش تجربیات خود را در اختیار شما قرار دهد جهت صرفه جویی در هزینه ها از مدارک علمی معتبر کمک بگیرید و سعی کنید از صرف هزینه و زمان برای اثبات موضوعاتی که در مورد آنها مقاله یا کتابی ارائه شده است صرف نکنید. فقط به راس تحقیقات خود بپردازید و همه هدف خود را برای رسیدن به نتایج قطعی قرار دهید هیچ فرضیه ای را بدون نتیجه نگذارید. برای اینکه بخش متد ها و روش تحقیق مقاله خود را تکمیل کنید لازم است تمام مراحل کار و آزمایش را به صورت دقیق در دفترچه خود یادداشت کنید.

برای نگارش و تکمیل مقاله نمیتوانید از هیچ کس کمک بخواهید بنابر این سعی کنید اثار قبلی را مطالعه کنید و با افراد با تجربه مشورت کنید و از تجربیات آنها برای صرفه جویی در هزینه و زمان کمک بخواهید.

ویرایش مقاله

به هیچ عنوان سعی نکنید برای صرفه جویی در هزینه ها از یک مرحله ساده عبور کنید سخت گیری برای تمامی بخش ها ضروری می باشد و باید حتما ویرایش و ادیت مقاله توسط افراد نتخصص انجام شود البته اگر زمان کافی برای این کار ندارید از فرد دیگر کمک بخواهید برای شروع ویرایش مقاله نویسنده باید نکات توجه داوران را شناسایی کند و سعی کند در راستای هدف آنها ویرایش را انجام دهد. فقط اقدام به ویرایش ضروریات بکنید و زمان خود را صرف بخش های اضافی نکنید. اگر قرار است فردی متخصص در این مرحله شما را همراهی کند توصیه کنید دقت زیادی داشته باشد و چندین مقاله ISI را به عنوان سند مطالعه کند.

ترجمه مقاله

این روزها ترجمه تقریبا از عهده همه بر می آید اما ترجمه تخصصی مقالات ISI نیاز به تخصص بیشتر دارد و باید با کیفیت انجام شود بنابر این شما نیاز به مترجمی خواهید داشت که بتواند در اسرع وقت مقاله را ترجمه کند و کیفیت محتوای آنرا حفظ کند. به همین منظور بهتر است از مترجمینی کمک بخواهید که با سابقه هستند و تخصص بسیاری دارند از وی بخواهید برای بهبود کیفیت مقاله طی 3 مرحله زیر ترجمه را انجام دهد.

  • ابتدا متن مقاله را مطالعه کند و ایرادات موجود را اصلاح کند.
  • ترجمه را به صورت جمله به جمله و کاملا مفهومی انجام دهد.
  • بعد از ترجمه حتما مطالعه کند و از کیفیت و انسجام مطالب یقین حاصل نماید.
تصویر

به هیچ عنوان برای صرفه جویی در هزینه ها از ابزارهای ترجمه استفاده نکنید و سعی نکنید خودتان آنرا ترجمه کنید بلکه از مترجمی کمک بخواهید که شناخته شده و معتبر باشد و بتواند بهترین سطح کیفی ترجمه را با هزینه پایینی ارائه کند.

و اما آخرین مرحله و هزینه های سابمیت و چاپ مقاله که همانطور که اشاره شد این هزینه ها با توجه به نوع ژورنال متفاوت می باشد. باید زمان و هزینه ای که دارید را در نظر بگیرید و سپس در رابطه با ژورنال مطالعه و تحقیق کنید از بین ژورنالهایی که مقاله شما قابل پذیرش در آنها می باشد باید مناسبترین ژورنال را انتخاب کنید که از لحاظ هزینه و زمان نیز متناسب با مقاله شما باشد. اطلاعات دقیق در مورد هزینه ها را بعد از اتمام نگارش مقاله و ارزیابی آن می توان اعلام کرد و قبل از شروع نمی توان در مورد هزینه ها نظر قطعی اعلام کرد.

اگر به عنوان دانشجو و یا استاد دانشگاه ایده و طرح جدید برای مطرح کردن دارید بهتر است آنرا در قالب یک مقاله تخصصی با کیفیت آماده کنید و در ژورنالهای معتبر isi به چاپ رسانید. هزینه و زمانی که صرف انتشار مقاله در این ژورنالها خواهید کرد مزایای زیر را در پی خواهد داشت:

  • امتیاز برای شرکت در مصاحبه های دولتی و خصوصی
  • امتیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاههای معتبر خارجی
  • امتیاز برای شرکت در آزمون دکتری
  • کسب نمره کامل در پایاننامه دوره کارشناسی ارشد
  • ارتقای درجه شغلی و افزایش حقوق و مزایا
  • عضویت به عنوان هیئت علمی دانشگاه
  • برگرفته از: ساعد نیوز
  • برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.
  • تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.
  • نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos
  • نرم افزار کیفی: Maxquda
  • تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower
  • روش های تماس:
  • Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام
  • Telegram: @abazizi4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *