مقاله نویسی

هزینه دقیق چاپ مقاله مجلات معتبر چقدر است؟

هزینه دقیق چاپ مقاله مجلات معتبر چقدر است؟

هزینه دقیق چاپ مقاله مجلات معتبر چقدر است؟

با توجه به اینکه کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه و زمان برای نویسندگان حائز اهیمت می‌باشد در این مطلب سعی کرده ایم اطلاعات دقیق در رابطه با زمان و هزینه را برای نویسندگان عزیز گردآوری کنیم.

هزینه چاپ مقاله شامل چه مواردی می باشد؟

وقتی صحبت از هزینه چاپ مقاله می شود نویسنده باید صراحتا منظور خود را مشخص کند که هزینه چه خدماتی را می خواهد. اصلی ترین هزینه ای که برای چاپ مقاله پرداخت می شود هزینه ای است که ژورنال از نویسنده دریافت می کند این هزینه در تمامی ژورنال ها متفاوت می باشد و اغلب مجلات به صورت کاملا رایگان مقاله پذیرش می کنند بنابراین هزینه داوری ندارند اما اگر مقاله شما خام است و هیچ گونه تغییراتی روی آن صورت نگرفته است و خودتان تخصص یا زمان کافی برای ویرایش آنرا ندارید باید برای خدمات آماده سازی مقاله نیز هزینه هایی بپردازید. با توجه به این هزینه چاپ مقاله در مجلات به دو قسم تقسیم می شود یکی هزینه واریز به ژورنال و دیگری هزینه خدمات آماده سازی مقاله که شما باید هزینه دقیق را از موسسه ایکه برای سابمیت مقاله انتخاب کرده اید دریافت کنید. تحویل مقاله خام به موسسات معتبر هزینه های زیر را در پی دارد.

  • هزینه ترجمه تخصصی با کیفیت طلایی
  • هزینه ویراستاری اولیه دستور زبانی و ساختاری
  • هزینه پارافریز مقاله و رفع سرقت علمی از آن
  • هزینه سابمیت مقاله به مجله که از طرف مجله مشخص می شود.

هزینه خدمات وابسته به تعداد کلمات و کیفیت آن می باشد و این هزینه از طرف مجله مشخص خواهد شد.

تصویر

زمان و هزینه داوری مجلات

هزینه و زمان دو معیار کاملا شاخص می باشند که نویسندگان اغلب تمایل به کسب اطلاعات در رابطه با این دو مورد را دارند و می خواهند از هزینه و زمان دقیق داوری مجلات مطلع شوند. اما متاسفانه اطلاعات دقیقی از هزینه و زمان پذیرش مقاله در مجلات مختلف نمی توان اطلاعات دقیقی ارائه کرد و زمان منظور از درصد پذیرش مقاله، این است که از تعداد کل مقالات ارسالی به مجله، چه تعداد مقالات انتخاب و به چاپ می رسند. برای مثال اگر از 200 مقاله ارسال شده برای مجله ای، تنها ۱۰ مقاله پذیرش شده ، میتوان گفت نرخ پذیرش آن مجله از زمانی که فعالیت می کند تاکنون ۱۰ درصد بوده است و هزینه دقیق تنها بعد از مشخص شدن مجله و ارسال چکیده مشخص خواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در مورد زمان و هزینه چاپ مقاله در مجلات معتبر از این لینک اقدام نمایید.

از جمله پایگاههای بسیار معتبر که مجلات دارای اعتبار را نمایه می کنند و چاپ مقاله در ژورنالهای این پایگاهها اعتبار بسیار بالایی دارد پایگاه تامسون رویترز, پایگاه pubmed, پایگاهscopus, پایگاه isc. می باشد.

مدت زمان پایه (پیش فرض) اخذ پذیرش از ژورنال های معتبر ISI

ضریب تاثیر (if)مدت زمان مورد نیاز جهت اخذ پذیرش
مجلات ISI بدون ایمپکتحدود یک ماه
مجلات ISI ایمپکت داریک الی سه ماه

مدت زمان پایه (پیش فرض) اخذ پذیرش از ژورنال های معتبر داخلی و خارجی

ضریب تاثیر (if)مدت زمان مور نیاز جهت اخذ پذیرش
مجلات داخلییک تا چهار ماه
مجلات خارجی غیر ISIیک ماه
  • مجلات دارای ایمپکت فکتور: پروسه داوری به طور تقریبی 4 الی 9 هفته زمان می برد.
  • مجلات داخلی isc: بیشتر از یکماه پروسه داوری دارند.
  • مجلات پابمد و اسکوپوس: نیز در حدود یک ماه تا 2 ماه زمان داوری دارند.

تعیین درصد پذیرش و مدت زمان تقریبی داوری مجلات

ابتدا وارد سایت journalfinder.elsevier.com شوید. سپس عنوان مقاله و چکیده مقاله خود را در مکانهای مشخص شده وارد نمایید.

در این مثال ما عنوان و چکیده یک مقاله را وارد کرده ایم. این مقاله در فیلد روانشناسی بوده و بر این اساس ما گزینه life and health science را انتخاب کرده ایم. برحسب رشته خودتان حتما می بایست یکی از گزینه هایی که در زیر چکیده مقاله آمده را انتخاب کنید. بعد از آن بر روی گزینه find journal کلیک کنید.

تصویر

همانگونه که مشاهده می کنید، ابزار جستجوی مجلات پایگاه الزویر ۱۰ مجله را برای این مقاله پیشنهاد داده که ما تصویر دو نتیجه آن را در عکس زیر آورده ایم.

تصویر

همانطور که عکس فوق نشان می دهد، طول مدت داوری مجله اول که ضریب تاثیر هم ندارد حدود ۱۱ هفته طول می کشد و درصد نرخ پذیرش این مجله ۶۴ درصد است. همچنین، مجله دوم با داشتن ضریب تاثیر ۴/۰۹ در ۴ هفته به صورت میانگین داوری مقالات را ارایه می دهد و نرخ پذیرش آن ۱۷ درصد است.

با توجه به این آمار، پژوهشگران می توانند مجله مورد نظر خود را بسیار ساده تر استفاده کنند. همانطور که مشاهده می شود، مجله اول در مقایسه با مجله دوم ریسک پایین ریجکت شدن را دارد. پژوهشگر باید تخمین بزند که مجله دوم ظاهراً سختگیری زیاد علمی در باره مقالاتی که دریافت می کند اعمال می دارد. این اطلاعات بسیار عالی و ایده آل هستند تا پژوهشگران با چشم بازتری اقدام به انتخاب و ارسال مقاله خود نمایند.

نکته: منظور از درصد پذیرش مقاله، این است که از تعداد کل مقالات ارسالی به مجله، چه تعداد مقالات انتخاب و به چاپ می رسند. برای مثال اگر از 200 مقاله ارسال شده برای مجله ای، تنها ۱۰ مقاله پذیرش شده، می توان گفت نرخ پذیرش آن مجله از زمانی که فعالیت می کند تاکنون ۱۰ درصد بوده است.

هم اکنون شما نویسندگان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و زمان داوری می توانید از این لینک اقدام فرمایید و سوالات خود را در رابطه با نوع ژورنال و … از کارشناسان مجموعه بپرسید.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *