مقاله نویسی

نگارش و چاپ تضمینی مقاله

نگارش و چاپ تضمینی مقاله

نگارش و چاپ تضمینی مقاله

اغلب دانشجویانی که هدفشان از ارائه مقاله, تقویت رزومه و کسب امتیازات پژوهشی می‌باشد یقینا نسبت به زمان چاپ مقاله حساس می‌باشند و تمایل دارند هر چه سریعتر مقاله به مرحله چاپ برسد از این رو تمایل دارند از یک موسسه رسمی معتبر که خدمات پذیرش تضمینی مقاله ارائه می‌کند کمک بگیرند.

چاپ تضمینی مقاله

زمانی که شما برای استفاده از خدمات یک موسسه کلمه تضمینی به گوشتان می خورد یقینان اطمینانتان نسبت به خدمات موسسه افزایش پیدا می کند و یقین دارید که مقاله شما را در زمان مقرر در ژورنال دلخواه شما چاپ خواهند کرد. باید برای انتخاب موسسه معتبر تلاش کنید و موسسه ای برای چاپ مقاله خود انتخاب کنید که معتبر باشد و قابل تایید اغلب سازمان ها و موسسات رسمی و معتبر باشد. توجه داشته باشید که انتخاب یک راهنما و موسسه قابل اعتماد بسیار مهم می باشد چنانچه از موسسات نامعتبر برای سابمیت مقاله کمک بگیرید در این صورت اعتبار مقاله را از دست خواهید داد.

نکات مهم

**امروزه تعداد ژورنالهای جعلی و نامعتبر افزایش پیدا کرده است و اگر شناخت و اطمینان کافی از موسسه ای که مقاله خود را به آنها تحویل داده اید نداشته باشید احتمال دارد مقاله شما به یک ژورنال نامعتبر که تاییدیه وزارت علوم ندارد سابمیت شود.

**هر ژورنال فقط یکسان دارای اعتبار می باشد و اگر عملکرد موسسه انتخابی شما ضعیف باشد ممکن است مجله در طول این مدت فاقد اعتبار شود و یقینا سابمیت مقاله به یک ژورنال فاقد اعتبار اهمیتی ندارد.

**مقاله باید دقیقا در زمان معین شده در ژورنال مد نظر چاپ شود اگر زمان بگذرد یقینا چاپ مقاله اهمیتی نخواهد داشت.

**مقاله باید قبل از سابمیت به ژورنال مراحل زیادی طی کند و کیفیت و نحوه عملکرد حائز اهمیت می باشد و چنانچه مقاله بعد از سابمیت به دلیل ایرادات ساختاری و محتوایی ریجکت شود اهمیتی نخوهد داشت.

**برای اینکه مشکلی پیش نیاید بهتر است در انتخاب راهنما دقت کافی را داشته باشید. برای انجام یک کار تضمینی روال های مختلفی وجود دارد. شفافیت فرآیند کار، علمی بودن، پاسخگویی مسئولانه و پیگیری ۴ اصل اساسی در انجام تضمینی چاپ مقاله هستند.

**موسسه ای برای پذیرش تضمینی مقاله خود برگزینید که قدم به قدم با شما همراه باشند و روند کار را با شما در میان گذارند و از ارائه خدمات مشاوره و اطلاع رسانی در هیچ ساعتی از شبانه روز دریغ نکنند. البته قابل ذکر است برخی از ژورنالها پذیرش تضمینی مقاله ندارند و هر موسسه ای تضمینی پذیرش برای ژورنالهای ایمپکت دار ارائه کند یقینا صداقت ندارد.

تصویر

هم اکنون چاپ مقالات رشته ها در نشریات تخصصی و در نمایه های زیر بصورت تضمینی میسر است:

  • چاپ مقالات کلیه رشته ها در نمایه SCOPUS
  • چاپ مقالات کلیه رشته ها در نمایه ISC
  • چاپ مقالات کلیه رشته ها در نمایه ISI-WEB OF SCIENCES
  • چاپ مقالات کلیه رشته ها در نمایه ISI-LISTED
  • مقالات فارسی در سطح کنفرانس های ملی و سمینارهای داخلی
  • مقالات فارسی برای همایش های داخلی و دانشگاهی
  • مقالات فارسی و یا لاتین جهت اخذ پذیرش در کنفرانس های بین المللی یا international
  • برای سایر رشته ها امکان همکاری و ارسال مقاله به نشریات ISI-JCR میسر است اما نمی توان بطور قاطع گفت که میتوان اکسپت را دریافت کرد یا خیر.

دانشجویان عزیز باید مقاله را با دانش تخصصی خود تکمیل کنند و به هیچ عنوان برای تکمیل مقاله از نویسندگان دیگر کمک نخواهند. موسساتی که در زمینه نگارش مقاله فعالیت دارند کاملا غیر مجاز می باشند ونمی توان به آنها اعتماد کرد بنابراین نگارش مقاله را با دانش خودتان و همکاری افراد متخصص و با سواد انجام دهید و به هیچ عنوان اقدام به خرید یا سفارش مقاله نفرمایید.

اگر می خواهید تحقیقات خود را در قالب یک مقاله منسجم و معتبر به جامعه علمی ارائه کنید فقط کافیست طبق دستور العمل زیر هر بخش را تکمیل کنید دانش تخصصی نویسنده باید در تک تک جملات این مقاله نقش ببندد بنابراین برای شروع نگارش به ترتیب زیر با ما همراه باشید.

عنوان

انتخاب عنوان برای مقاله بیشتر وابسته به سلیقه و تفکر نویسنده دارد که چه عنوانی را می خواهد برای تحقیقاتش برگزیند. البته باید بررسی کند که این عنوان قبلا توسط هیچ نویسنده دیگری انتخاب نشده باشد. یک عنوان جذاب وکوتاه انتخاب کنید تا گام بعدی را آغاز کنیم.

افیلیشن

این بخش متعلق به شما می باشد و باید نانم و نام خانوادگی ادرس ایمیل و نام محل تحصیل خود را در این بخش بنویسید. همچنین اگر نویسندگان دیگری نیز با شما همراه بودند در این بخش اشاره به نام و نام خانوادگی و محل تحصل آنها نیز داشته باشید.

چکیده

چکیده یک پاراگراف 300 کلمه ای می باشد که در این بخش باید چکیده تحقیفات را ارائه کنید. نیازی نیست به جزئیات اشاره کنید اشاره کوتاه و صریح به بخش های اصلی تحقیق برای تکمیل این بخش کافی است.

کلمات کلیدی

از متن تحقیق خود چند کلمه را به عنوان کلمه کلیدی قرار دهید که در میزان استناد به مقاله شما نقش مهمی خواهد داشت.

مقدمه

مقدمه یا پیشگفتار نیز اغلب نویسندگان آشنایی دارند در این بخش باید یک پیش زمینه از هر آنچه که مخاطب قرار است در طول تحقیق مطالعه کند آماده کنید نیازی به ارائه مقدمه طولانی نمی باشد.

روش کار تحقیق

همه مراحل تحقیق و ابزار و متد هایی که برای دست یافتن به نتیجه به کار برده اید در این بخش بنویسید.

نتایج

در بخش نتایج باید اشاره به نتایج حاصل از تحقیق کنید به نحوی که هیچ یک از نتایج باقی نماند زیاد هر چه تعداد نتایج بیشتر باشد نشانگر کیفیت تحقیق می باشد.

بحث و نتیجه گیری

این بخش از مقاله به تفسیر و تعبیر نتایج و دستاوردهای پژوهش اختصاص دارد و لذا به دانش وسیعی نیاز دارد. در این قسمت باید پژوهش های قبلی و مرتبط با موضوع مقاله که در بخش مقدمه عنوان شده اند، بیان شوند و مقایسه ای از روش ها/ نتایج ذکر شده در آن مقالات با روش ها/ نتایج این پژوهش (پشتیبانی) گیرد. همچنین لازم است مزایا و معایب پژوهش فعلی و همخوانی یا عدم همخوانی دستاوردهای حاصل با یافته های پیشین با دقت توضیح داده شود. زمان افعال بکار رفته گذشته است.

تصویر

منابع

اشاره به تمامی منابعی که در طول تحقیق و برای تکمیل تحقیقات از آنها استفاده کرده اید در این بخش ضروری می باشد و باید نویسنده تمامی منابع را در این بخش معرفی کند.

سبد خریدتان خالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *