معرفی ۱۰ گیاه که ثروت ، سلامتی و عشق را به خانه شما می آورد:

۱۰ گیاه خوش شانس که ثروت ، سلامتی و عشق را به خانه شما می آورند
انتخاب گیاهان به زیبایی شناسی و چشم اندازی که می خواهید در خانه خود ایجاد کنید بستگی دارد. البته مسئله اندازه و نوع نگهداری از آن نیز مطرح می باشد. مطمئناً کسی نمی خواهد یک گیاه را از بین برد ، زیرا این یک احساس منفی را ایجاد می کند. فضای سبز داخل خانه نه تنها باعث تمیزی هوا می شود بلکه ثروت ، سلامتی و عشق را نیز به همراه دارد.

فنگ شوی هنری است که از نگهداری گیاهان در خانه ها حمایت می کند. اگر تازه شروع به کاوش در شگفتی های این مفهوم عمیق کرده اید ، نترسید. در این مقاله بینشی در مورد برخی از گیاهان خانگی ارائه شده است که می توانند در صرفه جویی در تعادل زیست محیطی به شما کمک کنند در عین حال که یک ثروت سخاوتمندانه برای شما به ارمغان می آورد.

لیست گیاهانی که می توانند به فنگ شویی خانه شما کمک کنند.
در اینجا چند گیاه وجود دارد که می توانید برای شانس در خانه آنها را نگه دارید:

۱٫گیاه نخل خرما

آنها با احساس هوای گرمسیری خود کمی جذابیت طبیعی را تزریق می کنند. جدا از جذب انرژی خوب ،گیاه نخل خرما عنصر مفقود فنگ شویی را در یک اتاق فعال می کند. آنها همچنین در از بین بردن عناصر مضر گرد و غبار از فرش ها بسیار عالی هستند.

۲٫ درخت پول پاچیرا

درخت پول پاچیرا، گیاهی است که معمولاً در فنگ شویی مورد استفاده قرار می گیرد و اعتقاد بر این است که باعث جذب ثروت و پول می شود.

آیا اسطوره ی گیاه پول برای خانه خوش شانس است را شنیده اید؟ افسانه این است که یک کشاورز فقیر از تایوان برای ثروت دعا می کند و این گیاه را پیدا کرده است.آنها را برای پول درآوردن و ثروتمند شدن به دیگران فروخت. درختان پاچیرا اغلب به هم بافته می شوند و برای رسیدن به شانس فرد باید سه تا پنج گیاه بافته داشته باشد. توصیه می شود که از شماره چهار پاک کنید. علاوه بر این ، برگهای هر شاخه باید پنج تا یا بیشتر از انگشتان دست داشته باشند تا خوش شانس باشند.

۳٫ کارخانه پول
چند بار از مردم سؤال کرده اید که “کدام گیاه برای خانه شان خوشبختی می آورد؟” خوب ، به گفته فنگ شویی ، کارخانه پول ، جدا از آوردن شانس و پول ، وجود انسان را با محیط هماهنگ می کند.

این گیاه که تصویر آن را در پایین می بینید با داشتن ریشه های عمیق و رشد پر جنب و جوش شناخته شده است ، انرژی مثبت تولید می کند. گیاه پول دارای برگهای صاف و گرد است که به صورت خوشه جمع شده اند که طبق گفته های فنگ شوی نشانه بزرگی از شانس است.

۴٫ بامبو خوش شانس
فرهنگ آسیایی همیشه گیاه بامبو را به عنوان سمبل خوشبختی در نظر گرفته است.

بامبو خوش شانس ، هماهنگی را در پنج عنصر اصلی فنگ شویی – آتش ، زمین ، چوب ، آب و فلز به وجود می آورد و از این طریق تجربیات مثبت زندگی را در خود جای داده و پرورش می دهد.ترتیب این گیاه همچنین نشانگر آرامش ، ثروت ، سلامتی ، عشق و شانس آن است که جذب می کند. ایده آل ترین فضا برای قرار دادن گیاه در شرق خانه و برای تمرکز روی خانواده یا در جنوب شرقی که هسته ثروت است ، می باشد. البته نکته برجسته این است که از نظر نگهداری بسیار آسان است و این گزینه برای کسانی که مهارت های زیادی برای نگهداری از کیاهان ندارند ، بهترین انتخاب است.

۵- گیاه مار
گیاه مار هنگام قرار گرفتن در موقعیت ایده آل ، گیاه خوش شانس تلقی می شود زیرا گازهای سمی را از هوا جذب می کند و سموم آن را از بین می برد ، همچنین از آن انرژی محافظتی قوی خارج می شود.

این گیاه اغلب در محافل فنگ شوی به عنوان گیاه بد قلمداد می شود ، اما هنگامی که در یک مکان منزوی در یک خانه شلوغ قرار می گیرد ، گیاه یک کوره از انرژی مثبت در محیط ایجاد می کند. این گیاه همچنین با از بین بردن سموم از هوا ، کیفیت هوا در محیط داخلی را بهبود می بخشد.

۶٫ گیاه جید
گیاه دیگری که دارای برگهای گرد است ، دری برای سعادت و موفقیت است. تصویر این گیاه را در زیر می بینید.

این گیاه برای ورودی خانه ها نیز مناسب است . و توانایی در جذب ثروت و موفقیت دارد.

۷٫ گل ارکیده در گلدان
یکی از زیباترین گیاهان گلدار هستند .ارکیده ها فقط عناصر طراحی نیستند. طبق گفته های فنگ شویی ، ارکیده ها از توانایی بی نظیری برای خوشبختی و ثروت و عشق برخوردار هستند.

این گل ها روابط فعلی را تقویت و غنی می کند و از همه مهمتر شانس یافتن عشق و شریک زندگی را تقویت می کند. یکی دیگر از مزایای بزرگ این است که آنها اکسیژن را در شب آزاد می کنند و به ساکنان خواب خوبی را هدیه می دهند.

۸٫ Tulsi یا ریحان
بومی آسیا ، Tulsi ، نام علمی آن Ocimum Sanctum و از خانواده گیاهان Lamiaceae طبقه بندی می شود. یک گیاه آبرومندانه در شبه قاره هند و  مقدس در آیین هندو شناخته می شود ، انواع مختلفی در بازار وجود دارد. منجاری ، لاکشمی تولسی ، کریشنا تولسی ، رام تولسی ، کاپور تولیسی ، تریتاوو تولیس برخی از آنها هستند.

شکی نیست که تولسی از اهمیت دینی و اساطیری فوق العاده ای در فلسفه هندو برخوردار است. اما ریشه این اهمیت ،در خاصیت تصفیه کردن این گیاه ، ریشه کن کردن انرژی منفی ، از بین بردن باکتری ها و انرژی مثبت آن است.و هنگام غذا خوردن احساس آرامش را در فضا پر کند.

۹٫ لیلی صلح
لیلی صلح که بومی آمریکا و مناطق گرمسیری است ، به نقل از فنگ شوی به عنوان یک گیاه ثروتمند در نظر گرفته شده است. این قابلیت را دارد که انواع آلودگی های محیطی را تمیز کند.

این گیاه در سایه بهتر رشد می کند و به نور بسیار کمی احتیاج دارد. این گیاه همچنین در نور مصنوعی که گلهای سفید تولید می کند به خوبی رشد می کند و باید تقریباً یک بار در هفته آبیاری شود. با توجه به اینکه از نگهداری راحت و در جذابیت بسیار چشمگیر است ، برای فضاهای اداری و همچنین خانه ها ایده آل است.

۱۰٫ گیاه کائوچو
عمدتا به دلیل فرخنده بودن در منطقه ثروت شناخته می شود ، گیاه کائوچو را می توان در هر نقطه ای قرار داد تا سودمند باشد. این گیاه دارای برگ های گرد است که به عنوان سمبل پول و رونق در فنگ شویی در نظر گرفته می شود. گیاه وقتی در خانه قرار می گیرد فراوانی و افزایش ثروت را پرورش می دهد.به گفته فنگ شوی ، هر گیاه گرمسیری در از بین بردن سموم از هوا کمک می کند و در نتیجه باعث رفاه و آرامش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *