نشریه علمی روانشناسی و علوم رفتاری ایران

نشریه علمی روانشناسی و علوم رفتاری ایران

در این بخش به معرفی نشریه علمی روانشناسی و علوم رفتاری ایران یکی از مجـلات علمـی می پردازیم.
درباره نشریه
فصلنامه علمی روانشناسی و علوم رفتاری ایران به عنـوان یکی از مجـلات علمـی در سال 1394 متناسب با نیازها و اقتضای زمان، فعالیت خود را آغاز کرد، و در پی آن، إن شاء الله با هدف تکمیل رسالت علمی فرهنگی خود به حیات خود ادامه خواهد داد. هدف این مجـله انعکاس دستاوردهای علمـی پژوهشگران سراسر کشور در زمینه های مختلف روانشناسی می باشد.فصلنامه پژوهش در روانشناسی و علوم رفتاری ایران زیر شاخه نشریه مطالعات علوم اسلامی انسانی است که در سال 1397 از این نشریه تفکیک شد و مقاله های علمی مروری، ترویجی و پژوهشی در زمینه روانشناسی و علوم رفتاری در آن بررسی و چاپ میشود. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلنامه، دستاوردهای علمی محققان کشور را به نحو شایسته ایی در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های داده یی معتبر کشور نمایه نماید.

نشریه علمی روانشناسی و علوم رفتاری ایران
اطلاعیه نشریه
با کمال مسرت به اطلاع پژوهشگران، اساتید، دانشجویان دوره های تکمیلی و سایر علاقمندان می رساند مجوز انتشار فصلنامه توسط وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای راهبری و سیاستگذاری علمی پایگاه استنادی علمی ایرانیان به شماره 83146 دریافت شده است. این فصلنامه تلاش دارد فضایی علمی برای به اشتراک گذاشتن آخرین تحولات و پیشرفت های دنیای علم و عمل در حوزه روانشناسی را برای دانشگاهیان و متخصصان فراهم آورد. هدف اصلی آن توسعه زمینه تبادل ایده ها در طیف وسیعی از موضوعات مهم مربوط به روانشناسی و علوم رفتاری در این حوزه است. لذا کلیه مقالات واصله در زمینه مطالعات تجربی، تحولات و پیشرفتهای نظری و روش شناختی در روانشناسی داوری می شوند. مشروح جزییات فصلنامه در سایت نشریه آمده است. لازم به یادآوری است که هدف هیئت تحریریه فصلنامه، اخذ درجه علمی ترویجی از وزارت متبوع است لکن همانگونه که استحضار دارند ارزیابی هر نشریه جدید منوط به انتشار حداقل چند شماره بوده و در صورت تایید، درجه اعتبار علمی به شماره های قبلی نیز شامل می شود. لذا رجا واثق دارد با استقبال گسترده ای که از سوی جامعه علمی پویا و فرهیخته کشور شده است این مهم در اولین فرصت ممکن محقق خواهد شد.
مطالب پیشنهادیYektanet: Article Logo
داشتن گرید a در gtmetrix سخت نیست، بسپرش به ما

خرید قالب Divi، کاملترین نسخه قالب دیوی با ۲۹۹,۰۰۰ با ضمانت بازگشت وجه 6 ماه از راست چین

محور اصلی نشریه
فصلنامه به مقاله هایی که در زمینة مسائل روانشناسی، علوم رفتاری و تربیتی باشد اولویت خاصی نسبت به سایر مقاله ها قائل است .

روانشناسی بالینی
روانشناسی عمومی
روانشناسی تربیتی
مشاوره
علوم اعصاب
روانپزشکی
رفتار در علوم تربیتی و روانشناسی
رفتار در علوم انسانی و علوم اجتماعی
رفتار در علوم سیاسی
برخی موضوعات پیشنهادی نشریه در بالا آورده شده است و الزاما به موارد ذکر شده محدود نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *