با مطالعه این کتاب‌ها زندگی‌تان را تغییر دهید!

با مطالعه این کتاب‌ها زندگی‌تان را تغییر دهید!

وقتی از وارن بافت موفق ترین سرمایه گذار قرن بیستم راز ثروت و موفقیتش را پرسیدند پاسخ داد روزانه ۵۰۰ صفحه کتاب می خواند. اما متاسفانه امروزه با ۸ ساعت کاری کمتر کسی می تواند وقتی برای کتاب خواندن داشته باشد. باید با برنامه ریزی های دقیق مطالعه کتاب را نیز در فعالیت های اوقات فراغتمان بگنجانیم. اگر می خواهید زندگی تان را تغییر دهید این کتاب ها را بخوانید.

۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند نوشته امی مورین

هیچ کس نمی تواند از بدشانسی فرار کند اما می تواند واکنش خود را به بدشانسی ها تغییر دهد. آیا درگیر غلبه بر اشتباهات و شکست ها هستید؟ یا درگیر چیزهایی هستید که از کنترلتان خارج شده است؟ غلبه بر موانع تاثیر عمیقی در زندگی روزانه ما می گذارد و آن چه امی مورین در این کتاب به اشتراک گذاشته است روش های موفقی است که بیمارانش در غلبه بر مشکلات به کار گرفته اند.

۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند نوشته امی مورین

چگونه از نگرانی دست برداریم و زندگی کنیم؟ نوشته دیل کارنگی

چه احساسی پیدا می کنید وقتی به شما بگویند که قرار است فردا صبح به اتاق شکنجه بروید؟ آیا نگران و مضطرب می شوید؟ شاید، اما همیشه راهی برای کنار آمدن با این نگرانی ها هست. چرا نمی توانیم بر نگرانی هایمان غلبه کنیم؟ اگر بتوانیم منبع استرس را پیدا کنیم برای همیشه آن را کنار می گذاریم. دیل کارنگی با استفاده از یک فرمول به خواننده کتاب کمک می کند از عهده موقعیت های پر استرس و نگران کننده برآییم.

از نگرانی دست برداریم

 

یافتن جوهر درون نوشته کن رابینسون

گاهی اوقات احساس می کنید در مسیری تعیین شده که دوست ندارید زندگی می کنید و جامعه ای که در آن زندگی می کنیم ما را تشویق می کند در همین مسیر پیش برویم. از مدرسه فارغ التحصیل می شویم، دانشگاه می رویم، ازدواج می کنیم و بچه دار می شویم. این سبک زندگی از نظر بعضی ها خوب است اما از نظر بعضی هم محدودیتی است که ما را از فرصت ها و پیشرفت ها دور می کند. هر شخصی علایقی دارد. اگر نمی دانید علایقتان چیشت حتما آن ها را کشف نکرده اید. شاید هم می دانید اما آن ها را سرکوب کرده اید. قوانین جامعه را رها کنید و راه خودتان را بروید.

یافتن جوهر

هوش هیجانی نوشته دانیل گولمن

آیا احساسات مانع پیشرفتمان است؟ اگر احساس نداشتیم آیا بهتر زندگی می کردیم و آدم های منطقی تری می شدیم؟ آیا می دانستید اگر تعداد ضربان قلب تان ۱۰۰ ضربان در دقیقه باشد بیش از حد عاطفی هستید و نمی توانید منطقی فکر کنید؟ بیشتر قضاوت هایی که می کنید از روی احساس است. گولمن در این کتاب به شما خواننده یاد می دهد چگونه تصمیم گیری های عاطفی جلوگیری کند و بتواند تصمیم های بهتری در زندگی بگیرد.

هوش هیجانی