۲۰ نشانه خیانت زنان در زندگی زناشویی

۲۰ نشانه خیانت زنان در زندگی زناشویی

چه‌طور کسی می‌تواند بگوید که زن‌اش به او خیانت می‌کند یا نه؟ و همین‌طور چه‌طور می‌توانید ثابت کنید که او به شما خیانت می‌کند؟ خوب در این نوشتار می‌توانید با نشانه های خیانت زن در زندگی زناشویی آشنا شوید. با ما همراه باشید!

۱. او به طور دائم شما را به خیانت متهم می‌کند

یکی از ویژگی‌های شایع در میان آدم‌های خیانتکار این است که آن‌ها مدام سایرین را به رفتارهای خودشان متهم می‌کنند. آن‌ها این کار را می‌کنند تا اوضاع را تحت کنترل خودشان در بیاورند. این شیوه «پدیده‌ی چراغ گاز» نام دارد و فرد از آن برای دور کردن تمرکز از روی خودش و متمرکز شدن روی طرف مقابل استفاده می‌کند.

استفانی ای. سارکیس، دارای درجه‌ی دکترا از وب‌سایت سایکالاجی تودی می‌گوید: کسی که از پدیده‌ی چراغ گاز استفاده می‌کند در واقع فریبکار و خائن است – او مدام برای ملاقات با فرد مورد علاقه‌اش برنامه می‌ریزد. مدام تلاش می‌کند که واقعیت را طور دیگری نشان بدهد. و برای این‌که حواس شما را از خودش پرت کند،‌ تهمت زدن به شما را شروع می‌کند. هدف او این است که شما به حدی مشغول دفاع از خودتان شوید که زمان کافی برای توجه به رفتارهای فریبکارانه‌ی او نداشته باشید!

اگر همسر شما مدام در حال انجام این کار است،‌ باید بدانید که یک نشانه های خیانت زن تان است و او یک رابطه‌ی پنهانی دارد!

۲. در مورد ازدواج یا رابطه‌تان انتقادی و ایرادگیر شده‌است

 

یکی از نکاتی که می‌تواند در مورد نشانه های خیانت زن عنوان کرد این است که او معمولا می‌کوشد رفتار خود را منطقی نشان دهد و توجبه کند. یک شیوه‌ی انجام این کار مورد انتقاد قرار دادن ازدواج و رابطه‌تان است. او می‌کوشد اوضاع را بدتر از آن چیزی که واقعا هست جلوه بدهد.

با این کار در خود این احساس را ایجاد می‌کند که خیانت‌اش نه یک گزینه که یک اجبار بوده‌است، نوعی «فرار» از مشکلات وحشتناک زندگی زناشویی! اما حواس‌تان باشد که گول این بازی را نخورید!

در حقیقت شما و زندگی زناشویی‌تان خیلی هم خوب هستید. این رفتار او تنها برای توجیه کردن اشتباهی است که در حال ارتکاب آن است. اگر متوجه شدید که همسرتان مدام شما یا رابطه‌تان را قضاوت می‌کند، بدانید که ممکن است از نشانه های خیانت زن تان باشد و او با شخص دیگری رابطه دارد و به شما خیانت می‌کند.

۳. زندگی زناشویی‌تان ناگهان بهتر از قبل می‌شود

در صورتی که زندگی زناشویی‌تان در حال حاضر فوق‌العاده است، هرچند قصد نداریم حال خوش‌تان را از بین ببریم اما متاسفانه این هم می‌تواند از نشانه های خیانت زن تان باشد. البته این مورد بیش‌تر در مورد روابطی صدق می‌کند که در ابتدا خوب نبوده‌اند اما به ناگهان و بدون دلیل خاصی همه چیز زیبا و جذاب شده‌است!

باید به این اوضاع شک کرد! چه دلیلی دارد که زندگی زناشویی پر از مشکل‌تان یا حتی یک زندگی زناشویی کاملا معمولی ناگهان تا این حد عالی شود؟! بنابراین اگر ناگهان چنین اتفاقی رخ داد، این احتمال وجود دارد که همسرتان نیازهای‌اش را جای دیگری تامین می‌کند.

هر کاری که برای او انجام نداده‌اید یا هر کوتاهی و قصوری که داشته باشید برای او اصلا آزاردهنده نیست چرا که هر چه می‌خواهد از سوی شخص دیگری تامین می‌شود. حالا دیگر می‌تواند روی جنبه‌های مثبت زندگی زناشویی‌اش تمرکز کند، روندی که سبب می‌شود او خوشحال‌تر باشد و بیش از هر زمان دیگری قدردان شما باشد. در این میان شما نیز شادتر خواهید بود (البته بابت این شادی و خوبختی بهای گزافی را هم می‌پردازید!)

۴. در اغلب مواقع زیباتر و مرتب‌تر از همیشه به نظر می‌رسد

هرچند همه‌ی ما از دیدن این‌که همسرمان به خودش می رسد لذت می‌بریم،‌ اما حتی این هم می‌تواند از نشانه های خیانت زن تان باشد! فقط به این موضوع فکر کنید.

زمانی که شما مجرد هستید و دوست دارید نظر سایرین را جلب خودتان کنید،‌ چه کاری انجام می‌دهید؟ طبیعی است که می‌کوشید در غالب مواقع در بهترین حالت به نظر برسید و و سرو وضع خوبی داشته باشید. اما زمانی که ازدواج می‌کنید و زندگی زناشویی‌تان را شروع می‌کنید، آن تمایلی که برای جذاب به نظر رسیدن داشتید، تا حد زیادی در شما می‌میرد. دیگری نیازی به آن ندارید! البته منظور ما این نیست که دیگر نیازی ندارید فرد مهم زندگی‌تان را تحت تاثیر قرار بدهید. اما بیایید صادق باشیم!‌ اکثر اوقات به فکر چنین چیزی نیستیم!

اگر قبلا زن‌تان خیلی به ظاهرش توجهی نداشت اما به تازگی متوجه شده‌اید که خیلی به سر و وضع‌اش می‌رسد،‌ باید این را هم نشانه‌ای از خیانت او بدانید!

۵. خیلی با شما حرف نمی‌زند

طبیعی است که بعد از ازدواج زن و شوهرها مثل سابق با هم صحبت و گفتگو نمی‌کنند، اما سکوت بین‌تان نباید بیش از حد باشد چرا که چنین روندی برای زندگی زناشویی‌تان بسیار تعیین‌کننده است.

به علاوه، کم‌حرف شدن زن‌تان نشانه‌ای است مبنی بر اینکه او به شما خیانت می‌کند و احتمالا با یک رابطه‌ی نامشروع مرتبط است.

به احتمال خیلی زیاد، همسرتان هر بار که خواسته چیزی برای شما تعریف کند، خوب به او گوش نداده‌اید و شنونده‌ی خوبی برای‌اش نبوده‌اید. اگر چنین چیزی مدام رخ بدهد، آن‌ها به دنبال شخص دیگری خواهند بود تا حرف‌ها و احساسات‌شان را با او در میان بگذارند.

و زمانی که او را یافتند، دیگر چندان با شما درد دل نخواهند کرد. هرچند این نوع خیانت «بی‌وفایی عاطفی» نامیده می‌شود، اما به هر روی نوعی خیانت است!

بی‌وفایی عاطفی به صورت آنلاین بسیار رایج است چرا که حضور فیزیکی فرد را ایجاب نمی‌کند.

۶. هر بار که می‌خواهید در رابطه با این موضوع صحبت کنید، طفره می‌رود

اگر همسرتان در مورد رفتار شما اخیرا دچار سوء ظن شده‌است، طبیعی است که بخواهد با شما در این رابطه گفتگو کند. و اگر شما تا به حال به او خیانت نکرده‌اید، حتی بیش از او دوست دارید که رفتارتان را توضیح بدهید.

 

احتمالا از او خواهید خواست که کنارتان بنشیند و بعد به نرمی همه چیز را برای او توضیح می‌دهید. کار اشتباهی انجام نداده‌اید که به خاطرش نگران باشید،‌ این‌طور نیست؟ خب، آدم خائن چه‌طور؟ معلوم است که او چنین رفتاری نخواهد داشت!

رفتار نرمال یک همسر خیانتکار در مواجه با چنین چیزی خشم و استفاده از پدیده‌ی چراغ گاز است! حتی اگر مدرکی مبنی بر خیانت‌اش نداشته باشید،‌ باز هم همین رفتار را خواهد داشت. بنابراین در صورتی که همسرتان با آرامش در رابطه با شک و تردید شما صحبت نمی‌کند، می توانید این رفتار را به عنوان نشانه های خیانت زن تان در نظر بگیرید.

۷. صمیمیت میان‌تان رخته بسته و رفته‌است

کم شدن جذابیت جنسی یک رخداد بسیار غم‌انگیز در یک زندگی زناشویی است. و از آن‌جایی که چنین چیزی می‌تواند بر اساس دلایل زیادی رخ بدهد، یکی از این دلایل می‌تواند رابطه‌ای باشد که همسرتان به طور پنهانی با شخص دیگری دارد.

بنابراین این‌که زن‌تان دائم شما را در رختخواب رد می‌کند،‌ می‌تواند از نشانه های خیانت زن تان باشد!

۸. تازگی‌ها رفتار محترمانه‌ای با شما ندارد

زمانی که رفتار همسرتان با شما به طور فزاینده‌ای غیرمحترمانه است،‌ در واقع این بی‌احترامی به زندگی زناشویی‌تان است، خواه این رفتار ناشی از کمبود توجه باشد و خواه در اثر یک سوء استفاده‌ی عاطفی رخ بدهد.

 

و با وجود این‌که بحث و دعوا با شریک زندگی‌تان به خودی خود طبیعی است، مرزی وجود دارد که نباید از آن عبور کنید. اما اگر متوجه شدید که همسرتان از آن مرز دوباره و دوباره عبور می‌کند، معلوم می‌شود که دیگر برای شما یا زندگی زناشویی‌تان ارزش و احترامی قائل نیست.

اگر به این نقطه رسیده‌اید، پس چه چیزی باعث می‌شود که فکر کنید او به شما خیانت نمی‌کند؟ او که به وضوح نشان داده هیچ چیز برای‌اش اهمیتی ندارد!

۹. گوشی تلفن‌اش به جان‌اش بند است!

فناوری سبب شده که خیانت کردن برای آدم‌ها کار ساده‌ای باشد. اگرچه همه حریم خصوصی خود را دارند، اما کسی که خیانت می‌کند به طرز عجیب و غریبی حواس‌اش به گوشی تلفن‌اش است. برای مثال اگر تلفن‌اش برای گوش دادن موسیقی به ماشین متصل باشد،‌ آیا اتصال را فقط برای چک کردن پیام قطع می‌کند؟ چنین چیزی نرمال نیست!

بیش‌تر آدم‌ها اجازه می‌دهند که موسیقی پخش شود و در عین حال پیام‌ها را هم چک می‌کنند. اما یک همسر خائن خیلی نگران می‌شود زمانی که احتمال دسترسی به چیزی مخفی در گوشی‌اش وجود دارد و گوشی نزدیک شخصی است که چیزهایی از او پنهان شده‌است.

بنابراین اگر همسرتان به شدت مراقب گوشی‌اش است، بدانید که این احتیاط بیش از حد می‌تواند نشانه‌ای از خیانت او باشد.

به خصوص که امروزه آدم‌های زیادی رسانه‌های اجتماعی را برای فریبکاری و خیانت استفاده می‌کنند!

۱۰. او به طور دائم پست‌های یک نفر را در رسانه‌های اجتماعی لایک می‌کند

آن شخص معمولا از جنس مخالف است. در حقیقت، ممکن است حتی بیش از یک نفر باشد! اگر متوجه شدید که زن‌تان دائم پست‌های چند نفر را از جنس مخالف لایک می‌کند، احتمالا با شخصی رابطه‌ی پنهانی دارد. ( یا دست کم این‌که دوست دارد چنین رابطه‌ای داشته باشد).

و با وجود این‌که احتمالا به شما می‌گوید که این فرد فقط یک دوست یا همکار است،‌ یادتان باشد که ۸۵ درصد خیانت‌ها در محیط کار شروع می‌شوند!

۱۱. او دائما به شما اصرار دارد که سفر بروید

خواه سفر برای دیدار از خانواده باشد و خواه تعطیلاتی با دوستان‌تان، اهمیتی ندارد. دلیل این‌که چرا افراد خائن اصرار دارند که به سفر بروید این است که می‌توانند زمان بیش‌تری را برای سپری کردن با شخص مورد نظر داشته باشند.

غالب زنانی که خیانت می‌کنند، آگاه هستند که این نوع فرصت‌ها به طور مکرر رخ نمی‌دهند، به همین دلیل است که خودشان سعی می‌کنند آن‌ها را ایجاد کنند!

۱۲. اخیرا متوجه هزینه‌های بدون توضیح شده‌اید

شاید در مورد «خیانت مالی» چیزهایی شنیده باشید. خیانت مالی زمانی است که همسرتان برخی از مبالغ خرج‌شده را از شما پنهان می‌کند.

 

این مورد یکی از موارد مهمی است که نشان می‌دهد،‌ طلاق انتظارتان را می‌کشد. دلیلی وجود دارد که چرا افراد خیانتکار دوست دارند خرج و مخارج‌شان را از همسرشان پنهان کنند. خوب اگر به شما بگویند که چه مبلغ پولی را خرج کرده‌اند که کل نقشه‌شان نقش بر آب می‌شود!

گاهی اوقات زنانی که خیانت می‌کنند، خیلی تنبل هستند و از یک حساب مشترک استفاده می‌کنند. شاید احساس می‌کنند که شما هرگز حساب و کتاب نخواهید کرد. اما اگر واقعا هزینه‌های غیر قابل توضیحی در مورد حساب مشترک‌تان وجود دارد یا اگر متوجه بشوید که همسرتان تصمیم گرفته یک حساب جداگانه برای خودش باز کند، پس بدانید و آگاه باشید که یکی از نشانه‌های خیانت همین است!

۱۳. حس درونی‌تان به شما می‌گوید که زن‌تان به شما خیانت می‌کند

درست خواندید! ما به عنوان گونه هایی اجتماعی حس درونی داریم. معمولا زمانی که چیزی در رابطه‌مان اشتباه یا بودار به نظر می‌رسد، می‌توانیم آن را حس کنیم. هرچند همیشه هم حس‌مان به ما درست نمی‌گوید. بنابراین باید این نکته را هم در نظر داشته باشید.

۱۴. اخیرا رفتار دوستان او با شما تغییر کرده‌است

در اغلب مواقع، دوستان همسرتان پیش از شما (تازه اگر اصلا متوجه بشوید!) در مورد خیانتی که او به شما می‌کند، مطلع هستند. آدم‌ها معمولا روابط پنهانی‌شان را با دوستان و حتی خانواده‌شان در میان می‌گذارند. در برخی موارد ممکن است فرد این کار را نکند و ترجیح بدهد موضوع را از همه پنهان کند.

 

اما اگر دوستان او خبر داشته باشند، احتمالا وقتی نزد شما هستند کمی ناآرام خواهند بود. بنابراین دفعه‌ی بعد که دور هم جمع می‌شوید، حواس‌تان به رفتار دوستان او پیش خودتان باشد.

اگر واقعا حس کردید که چنین تغییر رفتاری در آن‌ها وجود دارد، شاید ارزش‌اش را داشته باشد که از دوست او علت این رفتار را جویا شوید! به احتمال زیاد واکنش آن‌ها کمک‌تان خواهد کرد که چیزهایی بفهمید به خصوص اگر آن‌ها را در زمان مناسبی با سوال‌تان غافلگیر کنید. به احتمال زیاد طفره خواهند رفت اما زبان بدن‌شان چیزی است که باید تحت نظر داشته باشید. (البته این کار می‌تواند خطرناک هم باشد چرا که دوست همسرتان ممکن است به او خبر بدهد که سوال پیچ‌اش کرده‌اید!)

۱۵. برنامه‌ی روزمره‌شان به طرز قابل‌توجهی تغییر کرده‌است

در غالب مواقع اگر همسرتان می‌خواهد تغییری در زندگی روزمره‌اش ایجاد کند، از شما هم دعوت خواهد کرد که بخشی از این تغییر باشید.

زن و شوهر در یک رابطه‌ی طولانی‌مدت تلاش می‌کنند هماهنگ باشند و الگوهای روزانه‌ی زندگی‌شان را با هم تعیین کنند. طبیعی است که شما شاهد زیر و بم زندگی روزمره‌ی همسرتان باشید. بنابراین اگر بی‌دلیل ناگهان همه چیز تغییر کند،‌ احتمالا این تغییر، جهت ایجاد وقت کافی برای شخص دیگری انجام شده‌است. به این ترتیب به برنامه‌ی روزمره و فعالیت‌های روزانه‌شان دقت کنید. شاید در آن نشانه های خیانت زن تان را پیدا کردید!

۱۶. او در گذشته هم یک بار به شما خیانت کرده‌است

 

لابد جمله‌ی «توبه‌ی گرگ مرگ است» را شنیده‌اید! البته شاید همیشه درست نباشد. آدم‌ها واقعا توانایی تغییر کردن را دارند، به خصوص برای کسانی که دوست‌شان دارند.

هرچند مطالعات نشان داده‌اند که احتمال خیانت دوباره در آدم‌هایی که در گذشته هم این کار را انجام داده‌اند،‌ بیش‌تر از یک آدم عادی است.

 

بنابراین اگر همسرتان قبلا خیانت کرده، خواه به شما و خواه به همسر سابق‌اش، این را بدانید که احتمال خیانت مجدد توسط او بسیار بالا است.

۱۷. به طور ناگهانی میزان استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط او به شدت افزایش یافته‌است

اگر همسرتان در گذشته چندان از رسانه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کرد و به طور ناگهانی مدام پست می‌گذارد، این احتمال وجود دارد که این کار را می‌کند تا توجه معشوق جدید و پنهانی خود را بیش‌تر جلب کند.

در واقع تغییر ناگهانی در رفتار یکی از نشانه های خیانت زن تان و نشانه‌های آشکار رابطه‌ی پنهانی او است، اما این مورد مربوط به رفتار آنلاین او است.

۱۸. جریانی را برای شما تعریف می‌کند که قبلا آن را گفته‌است

 

اگر همسرتان همیشه این‌طور بوده‌است، پس چنین کاری بسیار نرمال است. هرچند اگر او اخیرا مدام این اشتباه را مرتکب می‌شود،‌ پس می‌توانید آن را به عنوان نشانه های خیانت زن تان تصور کنید.

به چه دلیل؟ اگر همسرتان بخواهد جریانی را برای شما تعریف کند، احتمالا فکر می‌کند که هنوز به شما نگفته‌است. او می‌داند که داستان را برای کسی گفته (شما و معشوق پنهانی‌اش) اما مطمئن نیست که آن شخص شما بوده‌اید یا خیر. بنابراین دوباره می‌گوید تا مطمئن شود.

حواس‌تان به چیزهای به این کوچکی باشد!

۱۹. یکی از محصولات جلوگیری از بارداری را در خانه پیدا کرده‌اید؟

اگر شما وهمسرتان به طور مرتب از کاندوم استفاده می‌کنید، این مورد برای‌تان معنای خاصی ندارد. اما اگر از کاندوم استفاده نمی‌کنید و ناگهان یکی را در ماشین یا اتاق‌تان پیدا کردید، پس علامت بسیار آشکاری از خیانت همسرتان را یافته‌اید!

۲۰. اخیرا هرگز گوشی‌اش را نزد شما استفاده نمی‌کند

اگر متوجه شده‌اید که همسرتان همیشه در زمان عدم حضور شما گوشی‌اش را استفاده می‌کند، و به طور ناگهانی وقتی کنار او هستید ابدا از گوشی‌اش استفاده نمی‌کند، می‌توان گفت که یک نشانه‌ی قوی از خیانت او به خودتان را یافته‌اید!

 

به چه دلیل؟ زیرا یک آدم خائن و فریبکار زمانی که گوشی‌اش نزدیک شما باشد دچار استرس و دستپاچگی می‌شود. او می‌داند که معشوق پنهانی‌اش ممکن است در هر زمانی برای‌اش پیامک بفرستد.

و اگر در آن لحظه شما هم حضور داشته باشید، دستپاچه می‌شود و سعی می‌کند بهانه‌ای جور کند! اما او می‌تواند از تمام این دردسرها با خاموش کردن صدای زنگ گوشی‌اش و کنار گذاشتن آن در زمان حضور شما، جلوگیری کند.

بسیار خب، حالا شما با نشانه های خیانت زن تان آشنا شدید. فقط یادتان باشد که همه‌ی این‌ها تا حد زیادی به شرایط و وضعیت وابسته‌ هستند. در واقع این‌ها رفتارهایی هستند که غالبا از آدم‌های خیانتکار سر می‌زند.

منبع: وورید لاورز –  ترجمه: سارا فیضی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *